هزینه ارتودنسی تقریبا چقدر است؟
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعاتی را در زمینه هزینه تقریبی ارتودنسی در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار کاملی را در این زمینه در اختیار شما دوستان قرار دهیم.

ارتودنسی چیست؟

ارتودنسی چیست؟ یکی از تخصص های دندان پزشکی است که به حل و برطرف کردن مشکلات دندانی کمک می کند. البته گاهی برای درمان ناهنجاری های فکی هم از ارتودنسی کمک گرفته می شود.

معمولا ارتودنسی ثابت را پیش از ارتودنسی های دیگر معرفی می کنند؛ چون اولین تصویری که با شنیدن کلمه ارتودنسی به ذهن ما می رسد، ارتودنسی ثابت معمولی با همان براکت های فلزی است و البته که این مدل همیشه مرسوم تر از مدل های دیگر است. در ارتودنسی ثابت از اجزایی به نام براکت استفاده می شود.

تعرفه ارتودنسی

هر فردی که دندان های نامرتبی دارد و یا دچار ناهنجاری های فکی است، حداقل یک بار تا به حال درباره ارتودنسی کردن یا نکردن دندان هایش برای رفع مشکل فکر کرده است. اما ممکن است مشکلات زیادی سر راهش قرار بگیرد که او را از انجام این کار منصرف کند. یکی از این مشکلات که همه افراد را درگیر خودش می کند، هزینه ارتودنسی است. معمولا اولین سوالی که ذهن فرد را درگیر خودش می کند این است که ارتودنسی چقدر هزینه دارد؟

هزینه های ارتودنسی به عوامل زیادی مربوط می شود. این که از چه نوع ارتودنسی برای درمان مشکل خود استفاده می کنید، بسیار در هزینه های آن تاثیر گذار است. البته که نوع درمان های ارتودنسی را پزشک پس از معاینه به شما معرفی می کند. اما عواملی در هزینه آن تاثیر گذار است. مثلا در ارتودنسی ثابت انواع مختلف براکت ها قیمت های متفاوتی دارند.

هزینه ارتودنسی ثابتی که در آن از براکت های شفاف و همرنگ با دندان استفاده شده باشد، بیشتر از ارتودنسی ثابت با براکت های فلزی معمولی است؛ به همین ترتیب هزینه ارتودنسی نامرئی هم بیشتر می شود.

در ادامه نیز برای شما جدولی را تهیه کردیم تا بتوانید راحت تر به تعرفه ها و هزینه های ارتودنسی درسترسی داشته باشید.

درمورد هزینه ارتودنسی ژله ای بیشتر بدانید.

پرداخت هزینه ارتودنسی به صورت قسطی

بله؛ گرچه هزینه های ارتودنسی بسیار بالاست و نمی توان آن را نادیده گرفت اما خبر خوش این است که در اکثر کلینیک ها می توان هزینه ارتودنسی را به طور قسطی پرداخت کرد.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی بر این داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی و هزینه ها و تعرفه های آن در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید. در ضمن اگر قصد دارید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید به سایت بست دنتیست یک سر بزنید.





:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: