ایمپلنت های دندانی را بیشتر بشناسید
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ایمپلنت های دندانی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را بدانید.

کدام ایمپلنت؟

امروزه ایمپلنت های موجود در بازار انواع مختلفی دارند و در برندهای مختلف وارد بازار می شوند، تشخیص اینکه کدام نوع برای فردی که به دندانپزشکی برای کاشت دندان مراجعه کرده است مناسب می باشد به عهده متخصص می باشد، به هر میزان که مواد مورد استفاده شده در ساخت آن با بافت های بدن فرد سازگاری و هماهنگی بیشتری داشته باشد, آن دارای کیفیت بالاتری می باشد، همانطور که در بالا ذکر شد تشخیص اینکه کدام برای شما بهتر است بر عهده متخصص ایمپلنت می باشد، بنابراین در انتخاب مرکز دندانپزشکی و متخصص خود دقت کافی داشته باشید و سعی کنید بهترین متخصص را انتخاب کنید.

رعایت بهداشت دهان و دندان

حفظ بهداشت دهان و دندان ها بعد از کاشت در راستای جلوگیری از ایجاد پلاک و باکتری‌های دندانی و آسیب دیدن لثه و دندان ها ضروری می باشد. حفظ بهداشت دهان و دندان به صورت مطلوب بعد کاشت دندان دارای اهمیت ویژه می باشد، بنابراین لازم است با استفاده از نخ دندان، برس و مسواک مخصوص، اطراف دندانی که ایمپلنت شده است به خوبی تمیز شود، نحوه استفاده از مسواک ها باید توسط دندانپزشک آموزش داده بشود.

همچنین درمورد هزینه ایمپلنت های دندانی بیشتر بدانید.

محبوبیت ایمپلنت دندان

کاشت ایمپلنت بنا به دلایل مختلف مانند طول عمر و استحکام و ثبات بالای ایمپلنت های دندانی دارای محبوبیت بسیاری بوده و جزو محبوب ترین روش های جایگزینی دندان از دست رفته می باشد، شما نیز اگر دندان تان را از دست داده اید، می توانید با استفاده از ایمپلنت ها جایگزین مناسبی برای دندان از دست رفته تان داشته باشید تا بتوانید به راحتی مشکلات مربوط به بی‌دندانی را برطرف کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لمینت دندان های پایین بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

عمر ایمپلنت

ایمپلنت دندان می‌تواند برای یک عمر و یا مدت زمان کوتاه تر مورد استفاده قرار بگیرد، میزان عمر آن به عوامل مختلفی مانند میزان حفظ و رعایت بهداشت دهان و دندان، معاینات و چکاپ های منظم دندانپزشکی، رعایت دستورالعمل‌های مراقبتی و . . . بستگی دارد.

درد کاشت ایمپلنت

این جراحی معمولا تحت بی حسی موضعی انجام می گیرد، بنابراین نباید دردی در طول عمل جراحی حس بشود، بعد از اتمام بی حسی و جراحی ناراحتی‌هایی وجود خواهد داشت که این ناراحتی برای افراد مختلف متفاوت می باشد،

می توان گفت دردی که حس می شود, مانند درد کشیدن دندان است که این درد نیز با داروهای ضد دردی که توسط دندانپزشک تجویز خواهد شد مدیریت می شود.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوب، کامل، و جامعی را در زمینه ایمپلنت های دندانی در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما دوستان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

منبع: https://www.chalava.ir/

 





:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: