ارتودنسی سریع دندان و هر آنچه باید درمورد آن بدانید
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی بر این داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی سریع دندان در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما عزیزان بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات خوبی را در این زمینه کسب کنید.

تسریع و بهبود درمان ارتودنسی

شکی نیست که همه متخصصان ارتودنسی دوست دارند سرعت درمان ارتودنسی را تسریع کنند، زیرا زمان کوتاه‌تر درمان به‌وضوح به نفع بیماران و ارتودنسی است. هیچ روش ارتودنسی مانند استفاده از بریس یا نگهدارنده در کمتر از چند ماه قابل اتمام نیست، اما طی پنج سال گذشته چندین روش برای سرعت بخشیدن به درمان مانند کورتیکوتومی و ارتعاش ایجادشده است که توسط برخی از ارتودنسی استفاده می‌شود. همچنین روش دیگری به نام ارتودنسی فوری وجود دارد که لبخند شمارا حداکثر در طی یک تا 3 جلسه زیبا و براق می‌کند اما این روش دندان‌های کج یا هر نوع انسداد شما را ترمیم نمی‌کند. این فقط یک روش زیبایی است و برای برخی از بیماران که نمی‌توانند از بریس یا سایر اعمال ارتودنسی قابل‌مشاهده یا طولانی‌مدت یا مانند بازیگران جراحی دندان استفاده کنند، استفاده می‌شود.

ارتودنسی فوری لبخند شما را به‌سرعت جوان و کامل می‌کند و می‌تواند به شما کمک کند سال‌ها از درمان با بریس یا سایر دستگاه‌های ارتودنسی قابل‌مشاهده جلوگیری کنید. این‌یک گروه از روش‌ها است که از روکش‌های بریس و تاج‌های دندانی برای از بین بردن شکاف‌ها، اصلاح هم‌پوشانی‌ها استفاده می‌کند. قبل از اقدام در مورداستفاده از ارتودنسی فوری، به متخصص ارتودنسی مراجعه کرده و معاینات فکی مناسب را انجام دهید، همچنین با یک متخصص مشورت کرده و توصیه‌های لازم را رعایت کنید.

درمورد اپن بایت دندان بیشتر بدانید.

معایب ارتودنسی سریع دندان

ارتودنسی سریع به فرایندهای جزئی جراحی نیاز دارد که معمولا توسط پریود نتی است (متخصص لثه)، حدود یک هفته پس از قرارگیری بریس ها روی دندان‌ها، انجام می‌شود.

این فرایند جراحی جزئی و سرپایی که تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود، در استخوان‌ها و لثه‌هایی که دندان‌ها را در جای خود نگه می‌دارند تغییر ایجاد می‌کند که اجازه می‌دهد دندان‌ها سریع‌تر به محل درست خود هدایت شوند. جراحی عموم همان‌قدر درد و ناراحتی به وجود می‌آورد که پاک‌سازی دندان‌ها ناراحت‌کننده است. بااین‌حال، کاملا عادی است که برخی بیماران با ارتودنسی سریع درد خفیفی را تجربه کنند که علت آن‌هم حرکت دندان‌ها سریع‌تر از زمانی است که از بریس های سنتی استفاده می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ارتودنسی اینویزیلاین اینجا کلیک کنید.

مراقبت های بعدی مناسب برای ونیر های پرسلینی را بشناسید

بهترین قسمت درمان با ونیرهای پرسلینی این است که مراقبت‌های بعدی آن به‌طورکلی آسان هستند. بیماران تنها باید به‌طور مداوم مسواک بزنند، نخ دندان بکشند و به‌صورت منظم به دندان‌پزشک خود مراجعه کنند. همچنین به بیماران توصیه می‌شود از هر چیزی که موجب تغییر رنگ دندان می‌شود اجتناب کنند. اگرچه ونیرهای پرسلینی به‌خودی‌خود مقاوم به لکه هستند، ساختار دندان اطراف آن‌ها می‌تواند تغییر رنگ دهد.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خبوی را در زمینه تسریع درمان ارتودنسی و به طور خودمونی تر ارتودنسی سریع دندان را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضع ربه شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن لذت برده باشید.

منبع: https://www.orthoblog.ir/

 





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: