عمل لاغری همه بدن
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مقاله قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لاغری تمام بدن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

عمل لاغری همه بدن

گاهی اوقات مشکلی که برای شما پیش می آید ابتدا با یک مشکل ساده شروع می شود. داشتن چند کیلوگرم اضافی یا تجمع چربی در شکم یا باسن، با داشتن یک سبک زندگی ناسالم که تقریباً خالی از ورزش و حرکات جسمی است، خصوصاً با توجه به پیشرفت تکنولوژی که ما را دائماً به سمت تنبلی جلوی صفحه های الکترونیکی سوق می دهد.

گاهی اوقات مشکل بیشتر از این است و فرد از برخی اختلالات هورمونی (مانند کمبود هورمون تیروئید یا افزایش هورمون های غده فوق کلیه) رنج می برد یا بیماری هایی است که بازگشت به سبک زندگی سالم را برای او دشوار می کند بنابراین طعمه بیماری های ناشی از چاقی می شود.

بهترین جراحی کاهش وزن

حقیقت این است که هر یک از ما شرایط متفاوتی، ابعاد مختلف جسمی  و سابقه پزشکی متفاوتی داریم، به همین دلیل هیچ فرایند واحدی وجود ندارد که متناسب با همه باشد. انتخاب بهترین روش برای پرونده شما فقط از طریق یک بحث طولانی با پزشک است که در آن شما در مورد مزایا و معایب هر یک از روش ها می آموزید و از بین آنها روشی را انتخاب می کنید که متناسب با شرایط شما باشد و بهترین سود ممکن را به شما بدهد.

در هنگام مراجعه به پزشک اغلب به شما نخواهند گفت که انجام عمل جراحی چاقی تنها روش درمانی برای شما است . در صورتی که شاخص بدن شما بالاتر از شاخص  ۳۵ کیلوگرم باشد یعنی شما دچار، چاقی درجه دو باشید و دارای بیماریهایی مانند دیابت نوع دوم، کلسترول خون بالا، فشار، آپنه خواب، آرتروز و سایر بیماری های ناشی از چاقی باشید، عمل جراحی چاقی برای شما مناسب است.

برای اینکه بتوانید راحت تر در این زمینه ارتباط بگیرید باید شیوه محاسبه BMI را بدانید.

آیا چاقی بیماری است و چه زمانی جراحی چاقی به گزینه درمانی مناسب برای شما تبدیل می شود؟ آیا هرکسی که از تجمع مقداری چربی رنج می برد می تواند به این جراحی ها متوسل شود؟ این همان چیزی است که ما در این مقاله با هم خواهیم آموخت.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم همه چیز را در زمینه عمل لاغری و لاغری تمام بدن برای شما عزیزان توضیح دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.





:: موضوعات مرتبط: SPONSERED , ,
:: بازدید از این مطلب : 685
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: