هزینه های ونیر کامپوزیت دندان
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات تکمیلی و خوبی را در زمینه هزینه ونیر کامپوزیت دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این باره به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را به شما بگوییم.

حداقل قیمت

حداقل هزینه در سال 1400 برای پوشاندن جزئی و ناکامل دیک دندان برابر با 1 میلیون تومان است. که البته اگر داندن به طور کامل نیاز به کامپوزیت داشته باشد همین حداقل هزینه به 1.5 میلیون تومان می‌رسد.

ونیر کامپوزیت نوعی درمان ترمیمی و زیبایی مستقیم است. به این معنی که تمام مراحل آماده سازی آن در مطب دندانپزشک و با زحمت خود دندانپزشک انجام داده می شود و در نهایت طی یک جلسه کامپوزیت نصب می شود. بنابراین طبیعی است که بخشی از هزینه ونیر کامپوزیت ها باید مستقیما صرف زحمت و دستمزد دندانپزشک شود.

نکنه دیگر هم این است که اگر کار آمادگی و نصب را متخصص ترمیمی و زیبایی انجام دهد هزینه می تواند بیشتر شود و دستمزد دندانپزشک عمومی معمولا کمتر از متخصص است.

مشهورترین کامپوزیت های دندانپزشکی ساخت کشورهای آمریکا، ژاپن، آلمان و سوییس هستند. کمپوزیت های ساخته شده در این کشورها تحت برندهای مشهوری وارد ایران می شوند و کیفیت بسیار زیادی دارند. هزینه این ها معمولا بیشتر از نمونه های مشابه است.

کامپوزیت مورد استفاده برای ساخت ونیر معمولا یک پالت کامل از سایه رنگ های مشابه با رنگ دندان طبیعی ما دارد. هزینه هر سایه رنگ (روشنی و تیرگی) معمولا کمی با هم متفاوت است. به عنوان مثال هزینه ونیر کامپوزیت با c نزدیک به 700 هزارتومان است و این درحالی است که کامپوزیت با گرید A نزدیک به 1 مییون و 300 هزار تومان است.

شرایط مراجعانی که نیازمند به درمان کامپوزیت هستند همیشه یکسان نیست و ما لزوما قرار نیست مستقیما برای همه بیماران سریعا کامپوزیت را آماده و نصب کنیم. برخی از مراجعان ممکن است دندان پوسیده و نیازمند ترمیم داشته باشند که باید قبل از نصب ونیر، حتما پوسیدگی برطرف و دندان ترمیم شود. هزینه کامپوزیت دندان با حساب ترمیم پوسیدگی بیشتر از حالت عادی خواهد بود.

گاهی اوقات پیش می آید که مراجعان از قبل یک یا چند دندان خود را با کامپوزیت پوشانده اند اما کامپوزیت ها به سبب گذشت زمان یا آسیب جدی خراب شده اند. در این وضعیت باید ابتدا کامپوزیت قبلی برداشته شود، آنگاه اقدام به نصب مورد جدید کرد. هزینه و قیمت کامپوزیت ونیر در چنین مواردی بیشتر خواهد بود.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه کامپوزیت دندان و هزینه های آن را در اختیار شما دوستان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.





:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: