لمینت های دندانی و سخنان ناگفته درمورد آن
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لمینت دندان در اختیار شما دوستان قرار دهیم و همه چیز را درباره آن به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

لمینت دندان چیست؟

لمینت یا لمینیت دندان یکی از پرطرفدارترین روش های زیباسازی دندان هاست که هنگام اجرای آن، دندان ها پوسته نازک مخصوصی به تن می کنند و ظاهر تک تک آن ها از نظر رنگ، اندازه و طول کاملاً تغییر کرده و زیباتر می شود. این روش در کنار خلق زیبایی های ظاهری موجب افزایش استحکام و قدرت دندان ها نیز می شود. پس با داشتن این ونیرها با یک تیر دو نشان می زنید؛ هم از زیبایی دندان ها لذت می برید و هم خیالتان بابت استحکام آن ها راحت می شود.

انواع لمینت های دندانی

ما در واقع چیزی به نام انواع لمینت دندان نداریم زیرا آن ها نوعی پوسته نازک هستند و خودشان جزء ونیرهای دندانپزشکی دسته بندی می شوند. با این حال بر اساس اینکه از چه جنسی ساخته شده اند و یا ضخامتشان چقدر است ممکن است نامگذاری هایی روی آن ها صورت گرفته باشد. مثلا ما لمینیت های معمولی داریم که ضخامتشان 0.5 تا 0.7 میلی متر است و از طرفی لومینیرزها را داریم که ضخامتشان بسیار کم است و در اصطلاح به آن ها لمینت بدون تراش گفته می شود. در ادامه درباره هر کدام بیشتر خواهید خواند.

مطمئنا خیلی ها نسبت به لومینیرز دندان آشنایی ندارد. این روش یکی از جدیدترین روش های زیباسازی دندان است که طی مراحل آن چینش ونیر به صورت کاملا غیر تهاجمی بر روی دندان ها قرار می گیرد. به تشخیص دندانپزشک، در صورتی که دندان ها نیازی به تراشیدن نداشته باشند، می‌توان از روکش لومینیرز استفاده نمود و از آسیب دیدگی مینای دندان توسط دیگر روش ها پیشگیری کرد.

لبخند هالیوودی

شاید بسیاری از شما پیشاپیش رنگ سفید لبخند هالیوودی برایتان جذاب باشد اما انتخاب رنگ مناسب لمینت دندان، یکی از اقدامات مهم قبل از اجرای لمینت است که خیلی‌ها نسبت به انتخاب آن دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند به خوبی تصمیم بگیرند.

حتی ممکن است نتیجه لیمینت ‌دندان کاملاً برعکس می‌شود و جلو بد و غیرطبیعی به لبخند و ظاهر دندان ها می بخشد. پس برای عدم تکرار این اشتباه، بهترین راه حل این است که به پیشنهاد دندانپزشک متخصص خود توجه کنید تا بهترین رنگ را  متناسب با رنگ دندان طبیعی دندان های خود انتخاب نمایید.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی داشتیم تا اطلاعات بسیار خوب و کاربردی را در زمینه لمینت دندان در اختیار شما دوستان قرار دهیم و همه چیز را در این رابطه به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

 





:: موضوعات مرتبط: SPONSERED , ,
:: بازدید از این مطلب : 684
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: