اصلی ترین دلایل لاغر نشدن
نوشته شده توسط : رعنا

لاغر شدن اصولی دارد و اگر آن ها رعایت نشوند باید قید کم کردن وزن خود را بزنید. ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را می‌کنیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه به شما بدهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه کسب کنید.

دلایلی که باعث می‌ شوند وزن ما کم نشود

به طور کلی موارد زیر مهم ترین عواملی هستند که می توانند دلیلی برای عدم لاغر شدن شما باشند. اگر به دنبال سوال چرا لاغر نمیشویم هستید حتما تمام این موارد را بخوانید:

خوردن مقدار زیادی غذا در هر وعده از دلایل عدم کاهش وزن است. خصوصا در آمریکا که میزان غذای مصرفی طی سال های اخیر افزایش داشته است. محققان دریافته اند که از دهه ۷۰ تاکنون، میزان غذای مصرفی هر شخص طی یک وعده، در رستوران ها سه برابر افزایش داشته و اندازه بشقاب ها نیز ۲ برابر شده است. به طور کلی انسان ها در هر وعده بیش از آنچه بدن به آن نیاز دارد، می خورند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به مهمترین مزایای جراحی لاغری اینجا کلیک کنید.

حذف اولین وعده ی غذایی در روز، می تواند بسیار مضر باشد. این امر یکی از مهمترین دلایل عدم کاهش وزن می باشد زیرا باعث می شود تا در وعده های غذایی بعدی گرسنه تر شوید و بیشتر بخورید.

ایستاده غذاخوردن در مقابل یخچال یا اُپن، صرفه جویی در وقت و انرژی نیست و می تواند منجر به بی حواسی در خوردن شود. بهترین کار اختصاص دادن زمانی در روز برای صرف وعده ها و میان وعده هایتان می باشد.

به خودتان گشنگی ندهید. گشنگی کشیدن نه تنها سوخت و ساز بدن را بر هم میزند بلکه باعث می شود تا در وعده شام، برای برطرف کردن این حس بیش از حد معمول غذا بخورید. محروم کردن خود از غذا پس از مدتی غیر قابل تحمل شده و برای کاهش وزن مداوم مناسب نمی باشد. همچنین محدود کردن خود به ۲ وعده ی کوچک غذایی موجب افزایش تعداد میان وعده ها می شود. برخی افراد به علت ترس از چاقی دچار نوعی اختلال عصبی می شوند که بی اشتهایی عصبی (آنورکسیا) نام دارد.

راجع به ایمن ترین روش های جراحی لاغری همه چیز را بدانید.

نوشیدنی های قندی چاق کننده ترین مواد غذایی هستند و مصرف آنها می تواند یکی از دلایل عدم کاهش وزن به شمار آید. مغز ما نمی تواند کالری های این نوشیدنی ها را با منع انسان از خوردن دیگر کالری ها جبران کند.

همه چیز را در زمینه عوارض عمل اسلیو بدانید.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه اصلی ترین دلایل لاغر نشدن در اختیار شما دوستان قرار دهیم، امیدواریم این مطلب برای شما دوستان مفید بوده باشد ولی اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به سایت جراحی لاغری سر بزنید تا اطلاعاتتان در این زمینه تکمیل شود.





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: