رژیم لاغری و بررسی علت چاقی
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه رژِیم لاغری و بررسی علت چاقی شما در اختیارتان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در اختیار شما دوستان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

خوردنی های مجاز

با وجود عنوان خشنی که این رژیم غذایی دارد، این کتاب یک رویکرد میانه را برای کاهش وزن در پیش می‌ گیرد و چیزی را ترویج می‌دهد که اغلب تحت عنوان غذا خوردن پاک یا خوردن غذاها به شیوه‌ای نزدیک به حالت طبیعی غذاها تا حد امکان، خوانده می‌ شود.

شما دو هفته‌ ی اول این رژیم را در فاز نقطه‌ ی پرش صرف می‌ کنید. در طی این زمان، شما هیچ چیزی را از رژیم غذایی‌ تان حذف نمی‌ کنید. در عوض، توسط اضافه کردن غذاهای مشخصی به رژیمتان از قبیل دو عدد تخم‌ مرغ، یک فنجان بلغور جو دو سر، ۲ تا ۳ لیوان سبزی‌ها، پروتئین آب پنیر و مقدار زیادی آب‌ لیمو و چای گیاهی، به بدنتان کمک می‌ کنید تا در حالت چربی سوزی قرار بگیرد.

در فاز دوم رژیم که شما برای همیشه می‌ توانید در آن باقی بمانید، از دوشنبه تا جمعه و همچنین بیشتر اوقات شنبه و یکشنبه را از غذاهای سالم فراوری نشده یا به میزان بسیار کمی فراوری شده مصرف می‌ کنید و از دو وعده غذای دلخواه به انتخاب خودتان در تعطیلات آخر هفته لذت می‌برید، این وعده‌های غذایی نباید بیش از ۱۵۰۰ کالری داشته باشند.

شما باید پروتئین بدون چربی (مانند سینه بوقلمون، تخم‌ مرغ و حبوبات) در هر وعده‌ی غذایی خود میل کنید. همچنین باید روزانه حداقل دو فنجان سبزیجات و همچنین دو تکه میوه، دو وعده غلات سبوس‌ دار و مقادیر اندکی چربی‌های گیاهی مانند روغن آفتابگردان را میل کنید.

نکات اضافی

این برنامه مغذی است و دارای کالری کافی است؛ اما خوردن دو عدد تخم‌ مرغ در روز را توصیه می‌ کند که چیزی بیشتر از مقدار توصیه شده توسط انجمن قلب آمریکا برای تحت کنترل قرار دادن کلسترول است. همچنین این برنامه دارای کلسیم و ویتامین D پایینی است.

هزینه: نیازی به عضویت در باشگاه ورزشی برای انجام تمرینات ورزشی که وارنر توصیه می‌کند نیست اما شما نیاز به یک جفت وزنه‌های آزاد دارید. او همچنین مصرف چند مکمل از جمله یک مولتی‌ ویتامین، اسیدهای چرب امگا ۳، ویتامین C، آمینواسیدهای شکل آزاد و کراتین را توصیه می‌ کند که به هزینه‌های معمول شما اضافه می‌شود.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی بر این داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه رژیم لاغری و بررسی علت چاقی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. اگر واقعا قصد رژِیم گرفتن دارید، پیشنهاد ما به شما این است که با بهترین جراح اسلیو مشورت کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: