عمل لاغری نعیمه نظام دوست
نوشته شده توسط : رعنا

لاغری و تناسب اندام، چیزی که امروزه بسیاری از افرادی که ئچار اضافه وزن هستند می‌خواهند به هر طریقی که می‌شود به آن دست پیدا کنند. ما امروز در این مطلب قصد داریم تا در مورد لاغری یکی از بازیگران و چهره های مردمی، نعیمه نظام دوست صحبت کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا بدانیدکه ایشان چگونه لاغر شدند.

چاقی نعیمه نظام دوست

نیعمه نظام دوست در مصاحبه‌ای گفته که از اول به این صورت چاق نبوده. حتی سابقه خانوادگی چاقی ندارد. او حتی از روزهایی می‌گوید که فقط ۶۰ کیلو وزن داشته است.  پس چاقی او هر چه که هست خانوادگی نبوده و نیست. گویا او مدتی دچار نوعی بیماری بوده که او را مجبور به استفاده از آمپول و داروهای کورتونی می‌کند. از آن پس روز به روز چاق‌تر شده تا اینکه حتی حدود ۹۰ کیلو می‌شود. یعنی ۳۰ کیلو اضافه وزن. تصور اینکه از ۶۰ کیلو وزن نرمال به ۹۰ کیلو برسید واقعا سخت است خصوصا اگر یک خانم باشید.

عمل بالون

مثل بسیاری از افراد نعیمه نظام دوست از وجود روش‌های جراحی مانند عمل لاغری آگاه نبود. و تنها به توصیه تعدادی از دوستان و انبوه تبلیغات لاغری به کمک بالون، رو به عمل جراحی بالون گذاری معده می‌آورد. شاید یکی از بدترین نوع تجربه لاغری را خانم نظام دوست تجربه کرده. پزشکی مسئولیت بالون گذاری را به عهده می‌گیرد که به گفته خانم نظام دوست حتی آزمایش‌های لازم برای ارزیابی شرایط او را درخواست نکرده بود. و با شتاب فقط برای او یک بالون معده گذاشته است. بطور معمول بالون باید پس از ۶ ماه برداشته شود. اما پزشک او با فراموش کاری و سهل انگاری بعد از ۸ ماه آن هم با پیگیری خود نظام دوست بالون را در می‌آورد. لازم به ذکر است که این عمل لاید توسط یک جراح لاغری خوب انجام شود.

جراحی اسلیو نعیمه نظام دوست

پس از تجربه روش های مختلف لاغری و شکست در هر کدام از آن‌ها، این بازیگر سینما و تلوزیون دست از تلاش برمی‌دارد. تا اینکه به توصیه خانم بهاره راهنما که او نیز با مشکل چاقی مفرط مواجه بود، اقدام به عمل جراحی لاغری اسلیو معده کرد. عمل او در آبان ۹۶ توسط یکی از بهترین جراحان لاغری کشور صورت گرفت. یک سال بعد از عمل لاغری اسلیو نظام دوست در اینستاگرام خود عکس‌هایی منتشر می‌کند که نشان می‌دهد او وزن زیادی از دست داده و از این اتفاق به عنوان تولدی دوباره یاد می‌کند. ضمن تشکر از جراح چاقی خود از دوستان و مشوقانش تشکر می‌کند. و از جراحش به عنوان کسی یاد می‌کند که به او تولدی دوباره بخشیده است.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه عمل لاغری خانم نعیمه نظام دوست در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و به شما بگوییم که ایشان چگونه لاغر شدند و از چه روشی استفاده کردند. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد. ولی به طور کلی اگر قصد دارید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، پیشنهاد ما به شما، مشورت با یک متخصص و جراح اسلیو است.





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: