هیوندای و سانتافه
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلبعلاوه بر اینکه قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه کمپانی خودرو سازی هیوندای در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. قصد داریم تا همه چیز را درمورد یکی از بهترین خودرو های ساخت شرکت خودرو سازی هیوندای یعنی هیوندای سانتافه نیز در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا همه چیز را در این زمینه بدانید.

در واقع ما امروز اینجاییم تا اطلاعات بسیار مفیدی را در زمینه یکی از مهمترین قطعات هیوندای، یعنی هیوندای سانتافه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پمپ روغن هیوندای سانتافه.

هیوندای

هسته اولیه گروه شرکت‌های هیوندای در سال 1946 توسط چانگ جو-یانگ تأسیس شد و در طول دهه نخست فعالیتش، با استفاده از حمایت‌های دولتی، انواع فعالیت‌های صنعتی همچون: ساخت‌وساز، فولادسازی، کشتی‌سازی، خدمات پشتیبانی، تجارت، الکترونیک و خدمات مالی را تحت پوشش قرار داد و در ابتدای دهه 1960 به بزرگترین شرکت خوشه‌ای کره جنوبی تبدیل شد.چانگ جو-یانگ در سال 1967 هیوندای موتور را به‌عنوان شرکت تابعه گروه هیوندای و بازوی خودروسازی این گروه صنعتی تاسیس نمود. نخستین خودروی عرضه شده توسط این شرکت، فورد کورتینا بود، که با مشارکت مستقیم شرکت فورد، در کره جنوبی مونتاژ می‌شد. مالکین شرکت هیوندای با هدف ساخت خودرویی مستقل، مدیرعامل اسبق بریتیش لیلاند؛ جورج ترنبول را استخدام کردند. وی نیز با 5 مهندس بریتانیایی برای پیشبرد توسعه و ساخت اتومبیل آغاز به همکاری کرد.

در پی فشارهای دولت وقت کره جنوبی، سرانجام مالکین هیوندای، اقدام به تفکیک گروه هیوندای نمودند، که پس از تکمیل فرایند تفکیک بخش‌های مختلف این گروه، در سال 1998 چانگ مونگ-کو، فرزند ارشد چانگ جو-یانگ (بنیانگذار شرکت‌های هیوندای) کنترل بخش خودروسازی را در دست گرفت، که امروزه همچنان نیز در جایگاه مدیر عامل اجرایی و رییس هیئت مدیره هیوندای موتور، سکان رهبری آن را در دست دارد. چانگ پس از تحویل شرکت، در سال‌های نخست، مدیریت را از نو سازماندهی کرد، کنترل کیفی را ارتقا بخشید و سرمایه‌گذاری در زمینه تحقیق و توسعه را افزایش داد.

پمپ روغن سانتافه

پمپ روغن یا اویل پمپ از قطعات اصلی و کاربردی خودروها می‌باشد. بدون عملکرد مطلوب این قطعه بازدهی خودرو کاهش می‌یابد یا حتی ممکن است خودرو دچار مشکلاتی جبران ناپذیر شود. آشنایی با عملکرد قطعات خودروی یک مهارت است که رانندگان باید به مرور زمان آنرا کسب کنند. در این مطلب قصد داریم نحوه عملکرد پمپ روغن خودروی سانتافه را شرح دهیم. پس با ما همراه باشید.

بهترین پمپ روغن مخصوص سانتافه

اگر قصد تعویض اویل پمپ خودروی خود را دارید، توصیه می‌کنم به قسمت فروشگاه استار پارتس مراجعه نمایید. گروه استار پارتس با وارد کردن قطعات اورجینال خودروهای هیوندای و کیا می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای خریدن پمپ روغن باشد.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه اویل پمپ سانتافه و همچنین هیوندای و یکی از بهترین خودرو های آن یعنی هیوندای سانتافه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. از این که تا اینجای این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگذاریم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. همچنین اگر قصد خرید و تهیه قطعات یدکی خودرو کره ای خود را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: