بلیچینگ دندان و هر آنچه باید درمورد آن بدانیم
نوشته شده توسط : رعنا

بلیچینگ یکی از بهترین روش های سفید کردن دندان است که امروزه بسیار یاز افراد با استفاده از همین روش دندان های خود را سفید کرده اند. ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه بلیچینگ دندان و کاربرد های آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را درمورد آن به شما بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

بلیچینگ دندان چیست؟

اغلب اصطلاحات دندانپزشکی انگلیسی هستند و این روزها ما بیشتر ترجیح می دهیم واژگان تخصصی را به همان شکلی که هستند، در زبان خودمان تلفظ کنیم. بلیچینگ دندان نیز یکی از همین واژه ها است.

بلیچینگ معادل واژه (Bleaching) در انگلیسی است و به معنای سفید کردن یا روشن تر کردن چیزی به روش های مختلف است. اما مواد بکار رفته برای اینکار اغلب شیمیایی هستند و بلیچینگ معمولا یک روش شیمیایی است.

همه چیز را درمورد لمینت دندان بدانید.

بلیچینگ خانگی

هرچند که انجام بلیچ دندان در مطب دندانپزشک بسیار ایمن تر و موثر تر است، اما به خاطر هزینه نسبتا بالایی که دارد ممکن است برخی از افراد تمایلی به آن نداشته باشند. توصیه دندانپزشکان به این افراد خرید کیت های بلیچینگ دندان خانگی است.

این کیت های سفید کننده دندان به راحتی از طریق داروخانه ها قابل خریداری هستند، نسبتا هزینه کمتری دارند، کم خطر هستند (زیرا غلظت عامل سفید کننده در آن ها کم است) و از همه مهمتر استفاده از آن ها آسان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد کامپوزیت دندان بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

آفیس بلیچینگ دندان

اگر قرار است که به روش بلیچ ، دندان خود را سفید کنید، بهتر است به یک کلینیک دندانپزشکی خوب بروید و در مطب اینکار را انجام دهید. یک دندانپزشک عمومی یا یک متخصص ترمیم و زیبایی دندان با استفاده از ژل سفید کننده حاوی 25 تا 40 درصد پراکسید هیدروژن (عامل سفید کننده) و تجهیزات ایمن و بی خطر در عرض نهایتا 1 ساعت دندان های شما را به بهترین شکل ممکن سفید می کنند.

متخصص، ژل را به دندان های شما اعمال می کند و به فاصله 20 دقیقه از یک نور مخصوص و یا لیزر باعث می شوند که ماده سفید کننده در ژل فعال شده و دندان ها را سفید کند. بلیچ در مطب به صورت 3 نوبت 20 دقیقه ای صورت می گیرد.

همچنین درمورد ایمپلنت دندان بیشتر بدانید.

کاندیدای بلیچینگ دندان

سفید شدن دندان ها با روش بلیچینگ برای اکثر افراد بی خطر است و بهترین کاندیداها کسانی هستند که دندان هایشان فقط دچار تغییر رنگ خفیف تا متوسط ​​شده است. بنابراین بیشتر افراد کاندید خوبی برای این روش دندانپزشکی هستند.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه بلیچینگ دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

ما در یک سری از مقالات دیگر توضیحات بسیار خوبی را در زمینه لمینت دندان، کامپوزیت دندان، ایمپلنت دندان و دندان درد در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر مقالات ذکر شده در این مطلب را نیز مشاهده کنید.

 





:: موضوعات مرتبط: SPONSERED , ,
:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: