اصالت قطعات خودرو و هیوندای توسان
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب قصد درایم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه هیوندای توسان و راهنمایی جهت تشخیص اصالت قطعات هیوندای و کیا را در اختیار شما قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما دوستان قرار دهیم.

هیوندای توسان

همانطور که در بخش های قبلی نیز اشاره شد، طراحی توسان جدید کاملا متفاوت و به روز تر شده است. و این نشان دهنده تغییر دیدگاه طراحان کمپانی هیوندای است. بدنه این ماشین کمی برجسته تر و همچنین دارای خطوط نسبتا تیزتر است.

هیوندای هنوز چیزی از رقبای  این ماشین نگفته اما ظاهرا با توجه به مدرن بودن و تغییرات اساسی در طراحی ماشین، توسان 2021 باید با ماشین های مدرن همر دره خود یعنی 4 کراس اوور  زیر در بازارهای جهانی رقابت کند.

با نگاه به بخش قدامی و جلویی ماشین متوجه میشویم که یک جلوپنجره بزرگتر دارد و طراحی  آن به نوعی الماس گونه است. این طراحی مانند جلوپنجره ماشین هایی نظیر آزرا 2021 است.

مشخصات فنی هیوندای توسان

البته که تصاویر و عکس های توسان 2021 هنوز چیزی درباره مشخصات فنی ماشین در اختیار ما قرار نداده است. ما تنها میدانیم که خود شرکت هیوندای اعلام کرده این کراس اوردر مدل های مختلفی به بازار عرضه میشود. برای مثال نسخه  هیبریدی یکی از این مدل ها خواهد بود.

ولی پیش بینی ها به این قرار است که قدرت موتور ماشین جدید هیوندای 34 اسب بخار و شتاب 0 تا 100 آن کمتر از 6 ثانیه خواهد بود.

اصالت قطعات کیا و هیوندای

تشخیص اصلی بودن قطعات خودرو کیا نیاز به تخصص و آشنایی کامل با لوازم یدکی خودرو مورد نظر دارد.امروزه تشخیص اصلی و فرعی بودن یک قطعه یا لوازم یدکی خودرو کار ساده ای نیست،‌ چرا که به دلیل قیمت‌های بالا اجناس و فراوانی لوازم تقلبی، فروشنده ها با همان قیمت بالا اقدام به فروش اجناس تقلبی می‌کنند و شما که خریدار آن جنس هستید،‌ چون در حال پرداخت مبلغ بالایی بابت آن هستید، به تقلبی یا اصل بودن آن جنس شک نمی‌کنید.

کیفیت بسته بندی در خرید قطعات اصلی کیا بسیار تاثیر گذار است.در واقع بسته‌بندی محصولات تقلبی معمولا دارای کیفیت پایینی می باشند و از پلمپ‌های استاندارد استفاده نکرده‌اند.همان‌طور که در بالاتر هم گفته شد، نوع رنگ و رنگ‌بندی بسته‌بندی محصولات، در اکثر موارد نشان دهنده اصل یا فرع بودن آن محصول می‌باشد.محصولات اصلی معمولا از کارتن‌های بسیار محکم و مشماهای محافظ یا همان حباب‌دار استفاده می‌کنند. از روی این نکات می‌توانید به اصل بودن یک محصول اطمینان حاصل کنید. (البته تا مقداری اطمینان کنید.)

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه اصالت قطعات کیا و هیوندای و همچنین توضیحات قابل توجهی را در زمینه هیوندای توسان در ااختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر قصد تهیه لوازم یدکیئ خودرو خود را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استفاده کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: