هزینه لمینت دندانی، چه می دانید
نوشته شده توسط : رعنا

لمینت دندان یکی از بهترین روش های اصلاح طرح لبخند است که طرفداران بسیار زیادی دارد. ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لمینت دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این مورد به شما بگوییم. پس با ما تا آخر این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خبوی را در اغین زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

هزینه لمینت موقت

اگر قصد اصلاح طرح لبخند و زیباسازی دندان با لمینت دندان دارید باید انتظار داشته باشید که دست کم 2 جلسه به مطب یا کلینیک دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی مراجعه کنید.

در جلسه اول دندان های شما بررسی می شود و بخشی از مینای دندان جهت قرار گرفتن لمینت روی دندان تراشیده می شود. پس از تراشیدن دندان، از آن قالب گرفته می شود و بر اساس آن قالب یک لمینت دندان موقت برای شما ساخته می شود. سپس قالب را به لابراتوار می فرستند تا بر اساس فرم قالب دندان، لمینت دندان نهایی ساخته شود.

از آنجا که برای تولید لمینت موقت مواد بکار می رود، باید هزینه این مواد به صورت جداگانه پرداخت شود. یعنی به جز هزینه ای که برای لمینت دائمی پرداخت می کنید باید یک هزینه جدا در حدود 1 میلیون تومان هم بابت لمینت موقت پرداخت کنید.

هزینه لمینت متحرک

احتمالا این روزها شما هم نام لمینت متحرک به گوشتان خورده است. اجازه دهید پیش از آنکه درباره هزینه ین لمینت صحبت کنیم، توضیح دهیم که اصلا به چه لمینتی در اصطلاح متحرک گفته می شود. این ها در واقع قالب های دندانی به رنگ دندان هستند که به صورت موقت و به منظور زیبایی یا رفع عیوب دندان ها بر روی قوس فکی قرار داده می شوند. آن ها لبخند را یکدست سفید و زیبا می کنند.

قیمت لمینت متحرک دندان در سال۱۴۰۰ که با نام اسنپ آن اسمایل نیز شناخته می شوند کم بوده و از 200 هزار تومان به بالا است. البته لمینت های متحرک که هزینه پایین دارند کیفیت چندانی ندارند اما اگر از کامپوزیت یا سرامیک ساخته شده باشند هزینه به مراتب بالایی در بر خواهند گرفت.

هزینه لمینت سرامیکی

در نگاه اول شاید با خودتان بگویید که هزینه ای که برای داشتن لمینت پرداخت می کنید زیاد است. اما واقعیت این است که بیشتر هزینه صرف مواد بکار رفته و لابراتوار خواهد بود. در عمل درصد کمی از هزینه های به حساب کلینیک ها می رود و اغلب قیمت لمینت دندان در سال 1400 برای لابراتوار است.

اغلب مواد بکار رفته وارداتی هستند و به دلیل نوسانات ارزی و اوضاع اقتصادی کشور هزینه زیادی روی دست کلینیک یا لابرتوار میگذارند به همین دلیل اینطور به نظر میرسد که هزینه ها بیشتر است.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لمینت دندان و هزینه انواع لمینت های دندانی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدورایم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد.          





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: