کیا ریو و ترموستات هیوندای
نوشته شده توسط : رعنا

کیا و هیوندای هر دو از بهترین خودرو سازان کره ای هستند که سال های بسیار طولانی است در این زمینه فعالیت دارند. ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه یکی از بهترین خودرو های کیا یعنی کیا ریو همچنین یکی از مهمترین لوازم یدکی هیوندای یعنی ترموستات در اختیار شما دوستان قرار دهیم. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

امکانات کیا ریو جدید

از مهم‌ترین و قابل توجه ترین نکات نسل جدید کیا ریو، امکان سفارشی سازی هرچه بیشتر آن است. با کمک گرفتن از پکیج های سفارشی سازی کیا میتوانید به صورت سفارشی این ماشین را خریداری کنید و از رانندگی با آن لذت ببرید.

برای کسانی که عاشق طبیعت و محیط زیست هستند این ماشین میتواند بسیار ایده آل باشد. زیرا کی ریو 2021 به عنوان یک ماشین دوست دار محیط زیست معرفی شده است. میزان مصرف سوخت نسل جدید کیا ریو بسیار پایین است. از نظر تولید گازهای گلخانه ای نیز گفته شده که بی خطر است و کمترین میزان گازهای گلخانه ای را تولید میکند.

تجهیزات ریو

نسل جدید این ماشین نوید بخش دنیایی بهتر با ماشین هایی بهتر است. امکانات در نظر گرفته شده برای این ماشین سطح رفاه سرنشیان را بالا میبرد و به راننده کمک میکند تا اشراف کاملی به خودرو و خیابان داشته باشد. برای مثال سیسم تشخیص عابرین پیاده یکی از ویژه ترین آپشن های کیا ریو 2021 است که وجود هر عابری در روبرو و اطراف ماشین را تشخیص داده و مانع برخورد به او میشود.

ترموستات

ترموستات اتومبیل جریان مایع خنک کننده  و گذرنده از موتور و رادیاتور ماشین را تنظیم می کند و یک جزء اصلی و مهم در عملکرد موتور وسیله نقلیه شما است. ممکن است بارها به عللی این عبارت را بشنوید “ترموستات ماشین باز یا بسته مانده است”. هنگامی که موتور برای مدتی فعالیت طبیعی و بدون فشار خود را طی میکند دمایش چندان بالا نیست بنابراین ترموستات بسته است. به این معنی که جریان مایع خنک کننده به سمت رادیاتور بسته است.

اما هنگامی که موتور در حال کار است و به دمای کار خاصی رسیده، یک سنسور در داخل ترموستات باعث باز شدن آن می شود و اجازه می دهد تا مایع خنک کننده مستقیما به موتور نرود و در عوض، جریان این مایع به داخل رادیاتور برود. مایع پس از خنک شدن از طریق رادیاتور دوباره به موتور میرود. کم کم آب خنک شده و دوباره زمانی که به دمای متعادل رسید ترموستات ماشین بسته میشود و آب مستقیما به موتور منتقل میابد.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار مفیدی را در زمینه ترموستات خودرو در خودرو های کره ای و همچنین یکی از بهترین خودرو های کره ای یعنی ریو در اختیار شما دوستان قرار دهیم. پیشنهاد ما برای شمایی که قصد خرید لوازم یدکی کیا و هیوندای را دارید، استفاده از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو است. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: