فواید لمینت های دندانی کدامند
نوشته شده توسط : رعنا

به طور کلی لمینت های دندانی یکی از بهترین روش های اصلاح طرح لبخند و زیباسازی آن است که ما امروز در این مطلب قصد درایم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لمینت دندان در اختیارتان قرار دهیم. با ما تا آخر این مطلب همراه باشید تا همه چیز را بدانید.

چرا لمینت

اگر مشکلات ذکر شده بالا را دارید و قصد دارید با کمک دندانپزشکی زیبایی اقدام به ترمیم آن ها کنید 9 تا از فواید ونیر های لمینتی را بخوانید تا توجیه خوبی برای اینکار داشته باشید.

لمینت ها روکش های دندانی نازکی هستند که از جنس ونیر پرسلین هستند. آن ها به بخش جلویی دندان چسپیده و با پنهان کردن عیوب ظاهری دندان به ساخت یا ترمیم لبخند شما کمک میکنند. این ونیر ها برای هر مراجعی به صورت اخصاصی ساخته میشوند و به نظر میرسد ساده ترین و کاربردی ترین راه برای ترمیم دندان باشند.

روند انجام این نوع ترمیم دندان ممکن است در بیش از یک ملاقات انجام شود ، اما نتیجه نهایی بسیار طبیعی به نظر می رسد! در اولین ملاقات، دندانپزشک مقدار کمی از مینای دندان شما را تراش میدهد تا بتواند لمینت ها را به خوبی نصب کند. اما کار نصب لمینت در جلسه اول صورت نمیگیرد. زیرا دندانپزشک زیبایی باید از  دندان هایتان قالب گرفته تا ونیر پرسلینی یا لمینت مخصوص شما در لابراتوار ساخته شود.

نصب لمینت دندان به نسبت سایر گزینه های ترمیم دندان گرفتن یک فرایند کمتر تهاجمی است که ما در کلینیک فوق تخصصی ایده آل انجام میدهیم. برای آنکه دندانپزشک ترمیمی لمینت را روی سطح دندان شما نصب کند حدود نیم میلی متر از سطح  مینای دندان را تراش میدهد که واقعا ضخامت بسیار کمی است و حداقل تهاجم را دارد. برعکس لمینت دندان، برای نصب تاج دندانپزشکی معمولا ضخامت بسیار زیادی از مینای دندان تراش میخورد.

به نسبت سایر روش های ترمیم دندان، استفاده از لمینت ها در کنار ونیر کامپوزیت ها سریعترین روش ها هستند. آن ها در یک جلسه و نهایتا در دو جلسه میتوانند دندان هایتان را به طبیعی ترین شکل ممکن ترمیم کنند. در این بین وینرکامپوزیت ها یا روکش های کامپوزیتی را میتوان طی یک جلسه نیز نصب کرد.

آیا می دانید ونیرهای لمینتی دائمی هستند و در واقع در برابر پوسیدگی و لکه پذیری بهتر از دندان های واقعی مقاومت می کنند؟ از آنجا که این روکش ها غیر متخلخل هستند، در مقابل لکه های دندان و سوراخ شدن بهتر از مینای دندان طبیعی شما (که متخلخل است) مقاومت می کنند. با نگهداری مناسب، طول عمر لمینت دندان میتواند تا 15 سال نیز ادامه داشته باشد. بنابراین طول عمر بالا را نیز به فواید لمینت دندان اضافه کنید.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه فواید لمینت های دندانی در اختیار شما دوستان قرار دهیم و همه چیز را به شما درمورد این بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.





:: موضوعات مرتبط: SPONSERED , ,
:: بازدید از این مطلب : 589
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: