هزینه ارتودنسی دندان در سال آینده
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی در اختیار شما دوستان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را به شما بگوییم.

هزینه ارتودنسی ثابت معمولی

رایج ترین روش منظم کردن دندان ها ارتودنسی ثابت است. در این روش از براکت ها و سیم فلزی مرئی برای صاف کردن دندان ها استفاده می شود. هزینه درمان با این روش نسبت به روش های دیگر مقرون به صرفه تر است.

  1. قیمت ارتودنسی ثابت با نامظنمی متوسط بدون ریتینر  12 میلیون به بالا  است
  2. قیمت ارتودنسی ثابت با نامظنمی کم بدون ریتینر  11 میلیون به بالا  است
  3. قیمت ارتودنسی ثابت با نامظنمی شدید بدون ریتینر  15 میلیون به بالا  است

هزینه ارتودنسی دیمون

دیمون روش جدید در درمان های ارتودنسی است. در این شیوه درمان به جای براکت های معمولی از براکت های سلف لیگیتینگ استفاده می شود. یعنی به جای اینکه سیم ارتودنسی با کش به براکت ها متصل شود با کمک خود براکت اتصال صورت میگیرد. طول دوره درمان با دیمون نسبتا کمتر است و نیاز به جلسات منظم کمتری دارد.

هزینه ارتودنسی دیمون 13 میلون تومان به بالا است.

هزینه ارتودنسی متحرک

اگر درمان شما با کمک دستگاه هایی انجام شود که قابلیت جابجایی داشته باشند گفته می شود شما ارتودنسی متحرک انجام داده اید. در این روش درمان دستگاه ها توسط خود شما روی دندان ها قرار میگیرد و در حین مسواک زدن یا خوردن و آشامیدن برداشته می شوند. مهمترین دستگاه ارتودنسی نامرئی پلاک های شفاف هستند.

هزینه ارتودنسی نامرئی با پلاک های شفاف از 10 میلیون تومان به بالا است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد ارتودنسی سریع و سریعترین روش های ارتودنسی بر روی لینک های مشخص شده کلیک کنید.

عوامل موثر در تعیین هزینه ارتودنسی

به طور کلی هر چه سن و سال افراد کمتر باشد احتمال کاهش هزینه ها نیز بیشتر می شود. مثلاً اغلب اوقات هزینه درمان کودکان کمتر از بزرگسالان است یکی به این خاطر که کودکان در حال رشد هستند و هنوز به حداکثر رشد استخوانی و دندانی نرسیده اند و به راحتی می توان اقدام به هدایت رشد فک یا دندان آن ها کرد.

تعداد و اشکال ناهنجاری های فکی و نامرتبی های دندانی زیاد است. در بین این ناهنجاری های مواردی هستند که اصولا چندان جدی تلقی نمی شوند و درمان آن ها چندان هزینه نخواهد داشت. مثلا شلوغی جزئی دندان ها اینگونه است. اما برخی از ناهنجاری ها مانند جلو یا عقب بودن بیش از حد یکی از فک ها و یا کوچک بودنشان باعث می شود هزینه ها بیشتر شود.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام تلاش خودمان را کردیم تا اطلاعات بسیار مفیدی را در زمینه ارتودنسی و تعرفه های آن را در اختیار شما قرار دهیم. امیدورایم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: