هیوندای توسان و سانتافه
نوشته شده توسط : رعنا

هیوندای یکی از بهترین شرکت های خودرو سازی جهان است که سال های سال است در این زمینه فعالیت دارد. امروز در این مطلب قصد داریم تا شما را با دو تا از بهترین خودرو های این شرکت کره ای، یعنی هیوندای سانتافه و توسان بیشتر آشنا کنیم و همه چیز را در مورد پمپ روغن سانتافه که یکی از مهمترین لوازم یدکی هیوندای است را  در اختیار شما قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

پمپ روغن سانتافه

اویل پمپ سانتافه در قسمت پشتی شفت تعادل و تسمه تایم قرار دارد. به منظور عملکرد مناسب، این قطعه در کنار موتور نصب شده است. وظیفه‌ی اصلی این قطعه پمپاژ روغن به داخل موتور خودرو است. عملکرد نامطلوب اویل پمپ همراه با یاتاقان زدن و حرکت ریپلی خودرو می‌باشد. همچنین ادامه‌دار بودن این قضیه باعث آسیب‌های جدی به موتور خودرو و حتی سایر بخش‌ها نیز می‌شود. پس بهتر است هنگام مشاهده کوچکترین اختلالی سراغ یک مکانیک ماهر بروید.

تعویض پمپ روغن

برای تعویض اویل پمپ لازم است تا به نمایندگی‌های مجاز یا یک تعمیرکار ماهر مراجعه نمایید. اما اگر علاقمند هستید تا با نحوه‌ی انجام این کار آشنا شوید به تصاویر پایین نگاهی بیاندازید.

هیوندای توسان

با نگاه به بخش قدامی و جلویی ماشین متوجه میشویم که یک جلوپنجره بزرگتر دارد و طراحی  آن به نوعی الماس گونه است. این طراحی مانند جلوپنجره ماشین هایی نظیر آزرا 2021 است.

اگر بخواهیم دو سوی جلوپنجره ماشین را بررسی کنیم، باید به چراغ های ماشین در بخش قدام اشاره کنیم، جایی که چراغ ها با کمک فناوری ایل ای دی با ظاهری یکدست، هارمونیک و خاص و هماهنگ با الگوی جلو پنجره توسان طراحی و اجرا شده اند. همه این ها باعث شده که نمای جلوی ماشین جذاب و خشن باشد که این باعث دلبری بیشتر ماشین میشود.

تغییرات در طراحی توسان تنها محدود به نمای جلو و جانبی خودرو نیست و ما اتفاقا در خلف ماشین نیز تغییرات اساسی مشاهده میکنیم. نمای پشت ماشین نشان از تغییرات طراحی ماشین های آینده است. زیرا این طراحی به طور کلی آینده نگر است. قابل توجه ترین تغییرات توسان جدید در نمای خلفی م ربوط به چراغ های ای ای دی است که به صورت خارق العاده ای از گرافیک بالایی برخوردار است و در عین حتل یک نمای مینیمال به ماشین میدهند. این چراغ ها به کمک یک نوار نوری به هم متصل شده و نمای خلفی را زیباتر نشان میدهند.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه هیوندای توسان و یکی از مهمترین لوازم یدکی هیوندای سانتافه یعنی اویل پمپ را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پیشنهاد ما به شما عزیزان برای خرید لوازم یدکی کیا و هیوندای، استفاده از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو است. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: