هیوندای سانتافه و جعبه فیوز داخل
نوشته شده توسط : رعنا

هیوندا و کیا هر دو از محبوب ترین شرکت های خودرو سازی کره ای محسوب می‌شوند که سالیان بسیار طولانی است در این زمینه فعالیت دارند و خودرو های بسیار خوبی را به بازار عرضه کرده اند. ما امروز در این مطلب علاوه بر این که قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه هیوندای سانتافه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم می‌خواهیم شما را با جعبه فیوز داخل که یکی از اصلی ترین قطعات هیوندا محسوب می‌شود آشنا کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

هیوندا سانتافه

هیوندای سانتافه از شاهکارهای زیبا و بسیار جادار کمپانی هیوندای موتور است که از سال 2007 نیز وارد بازار ایران شد. در این مقاله ابتدا به معرفی تعدادی از قطعات و لوازم یدکی هیوندای سانتافه میپردازیم که در فروشگاه استارپارتس (فروشگاه قطعات و لوازام یدکی هیوندای و کیا) موجود هستند. و سپس به معرفی اجمالی سانتافه 2020 میپردازیم. اگر قصد خرید قطعات این خودرو را دارید حتما خواندن این مقاله را از دست ندهید.

ماشین سانتافه که در انگلیسی به Hyundai Santa Fe شهرت دارد یکی از محصولات خوب هیوندای است. ایده اولیه این خودرو در اصل برای همتراز شدن هیوندای با خودروهایی مانند مزدا Tribute، فورد Escape و پونتیاک Aztek بود. هیوندای برای رقابت با این خودروها در سطح جهانی یک نمونه موفق تحت عنوان سانتافه را سال 2001 راهی بازار جهانی کرد. نام این خودرو از نام یکی از شهرهای نیومکزیکو به نام سانتافه انتخاب شده است. این خودرو از محبوب ترین ماشین های خانواده در آمریکا و جهان است.

امکانات سانتافه

تعدا صندلی های هیوندای سانتافه 5 عدد است. در هر دو ردیف جلو و عقب صندلی راحت است و فضای کافی برای بزرگسالان دارد. صندلی های عقب به راحتی قابل خم شدن هستند. در داخل سانتافه همه چیز آرام و زیبا است. این خودرو از یک کابین جذاب با مواد باکیفیت استفاده میکند. همچنین، این خودرو جادار ​​در سرعت بزرگراه بیصدا است.

جعبه فیوز داخل

جعبه فیوز در واقعا جعبه ای است که فیوزها و رله های (کلیدهای الکتریکی سریع) یک سیستم الکتریکی را در خود جای داده است. در کاربردهای خودرو معمولاً یک جعبه فیوز اولیه (که شامل موتور ولتاژ بالا و فیوزها و رله ها است) به همراه جعبه فیوز ثانویه که حاوی فیوزها و رله ها به لوازم جانبی است وجود دارد. اکثر وسایل نقلیه همچنین دارای جعبه فیوز داخل اتاق یا صندوق خودرو هستند که معمولاً در سمت راننده تعبیه میشود. این جعبه وظیفه کنترل بخش های داخلی اتاق را دارد.

یكی از اولین علائم خرابی جعبه فیوز پریدن مکرر فیوزها است. اگر جعبه فیوز هر نوع مشکلی در خصوص  مسائل مربوط به سیم کشی داشته باشد، ممکن است باعث شود که فیوزها به طور مکرر بپرند و بسوزند. وسیله نقلیه ممکن است بدون هیچ دلیل مشخص یک فیوز خاص را بپراند و ممکن است حتی چندین فیوز به همین شکل بپرند. در چنین شرایطی جعبه فیوز ممکن است جدا شده و کاملا حذف شود. پس از اینکار نوبت به تعویض و خرید یک جعبه فیوز میرسد.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا به طور کاملا خلاصه اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه، یعنی، هیوندای سانتافه و جعبه فیوز داخل کابین را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر قصد تهیه جعبه فیوز خودرو کره ای خود را دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو می‌باشد. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

 

 

                                           





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: