بهترین مزایای لمینت دندانی
نوشته شده توسط : رعنا

لمینت های دندانی از بهترین روش های زیباسازی طرح لبخند و اصلاح آن هستند در عین این که به عنوان اصلی ترین روش های ترمیم و  بازسازی دندان نیز به شمار می‌رود. ما امروز در این مطلب سعی بر این داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه برترین مزایای لمینت های دندانی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در مورد این موضوع با شما عزیزان در میان بگذاریم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه به دست بیاورید.

نصب لمینت های دندانی  و مزایای آن

اگر مشکلات ذکر شده بالا را دارید و قصد دارید با کمک دندانپزشکی زیبایی اقدام به ترمیم آن ها کنید 9 تا از فواید ونیر های لمینتی را بخوانید تا توجیه خوبی برای اینکار داشته باشید.

لمینت ها روکش های دندانی نازکی هستند که از جنس ونیر پرسلین هستند. آن ها به بخش جلویی دندان چسپیده و با پنهان کردن عیوب ظاهری دندان به ساخت یا ترمیم لبخند شما کمک میکنند. این ونیر ها برای هر مراجعی به صورت اخصاصی ساخته میشوند و به نظر میرسد ساده ترین و کاربردی ترین راه برای ترمیم دندان باشند.

روند انجام این نوع ترمیم دندان ممکن است در بیش از یک ملاقات انجام شود ، اما نتیجه نهایی بسیار طبیعی به نظر می رسد! در اولین ملاقات، دندانپزشک مقدار کمی از مینای دندان شما را تراش میدهد تا بتواند لمینت ها را به خوبی نصب کند. اما کار نصب لمینت در جلسه اول صورت نمیگیرد. زیرا دندانپزشک زیبایی باید از  دندان هایتان قالب گرفته تا ونیر پرسلینی یا لمینت مخصوص شما در لابراتوار ساخته شود.

مواد بکار رفته در ساخت لمینت ها باعث شده که آن ها همرنگ دندان شما باشند و با سایر دندان هایتان ست شود. در حقیقت دندانپزشک تمام تلاش خود را خواهد کرد دندان لمینت شده شما دقیقا مشابه دندان های طبیعی دیگر شما باشد. اگر نصب این ونیرها را نزد یک متخصص زیبایی دندان خوب انجام داده باشید می توانید زیبایی طبیعی را در لیست فواید لمینت دندان قرار دهید.

آیا می دانید ونیرهای لمینتی دائمی هستند و در واقع در برابر پوسیدگی و لکه پذیری بهتر از دندان های واقعی مقاومت می کنند؟ از آنجا که این روکش ها غیر متخلخل هستند، در مقابل لکه های دندان و سوراخ شدن بهتر از مینای دندان طبیعی شما (که متخلخل است) مقاومت می کنند. با نگهداری مناسب، طول عمر لمینت دندان میتواند تا 15 سال نیز ادامه داشته باشد. بنابراین طول عمر بالا را نیز به فواید لمینت دندان اضافه کنید.

سخن آخر

ما امروز در این مقاله آموزشی از مجموعه مقالا پزشکی و دندانپزشکی، سعی بر این داشتیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لمینت دندان و کاربرد های اصلی و مزایای آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

 





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: