بهبود روابط اجتماعی بعد از عمل لاغری
نوشته شده توسط : رعنا

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، روابط اجتماعی پس از جراحی لاغری به شدت بهبود پیدا می‌کند. ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه بهبود روابط اجتماعی پس از جراحی لاغری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. با ما همراه باشید.

بهبود رابطه با شخص خودتان

ما فرض می کنیم کسانی که این محتوا را می خوانند اغلب از مشکل اضافه وزن و چاقی رنج می برند، بنابراین روی سخن ما با این عزیزان است. شما خودتان بهتر از هر کسی دیگری می دانید که چاقی چه مشکلاتی برایتان ایجاد کرده و می کند. شما ممکن است از ظاهر خود شکایت داشته باشید و همواره اعتماد به نفستان به این خاطر پایین باشد. فرض کنید که برای مثال عمل جراحی اسلیو معده انجام داده اید. از آنجا که طی این عمل حدود ۵۰ درصد و بعضا تا ۸۰ درصد از اضافه وزن شما از بین می رود، اکنون فرض کنید که شما این حجم از اضافه وزن خود را طی چندین ماه از دست داده و به وزن ایده آل خود رسیده اید.

بهبود رابطه با شریک زندگی

زوج هایی که یک نفر یا هر دوی آن ها دچار اضافه وزن زیاد هستند از چند جهت مشکلاتی در زندگی زناشویی خود تجربه می کنند. مهم ترین مشکل این زوج ها شاید برقراری رابطه جنسی باشد. به طوری که اضافه وزن زیاد مانع بزرگی بر سر راه زندگی عاشقانه آن ها است. اول اینکه ممکن است از لحاظ ظاهری کم کم جذابیت خود را پیش چشم همسرشان از دست بدهند و دوم اینکه بافت چربی اضافی در اطراف اندام های تناسلی مانع بزرگی بر سر راه برقراری رابطه است.

بهبود رابطه با والدین

این بخش را مخصوص نوجوانان و جوانانی می نویسیم که هنوز ازدواج نکرده اند و در خانه پدری یا مادی خود هستند. انجام عمل جراحی لاغری مانند پلیسه معده، مینی بای پس یا ساسی بای پس معده در این افراد میتواند، وزن ایده آل و سالمی را به آن ها ببخشد ونگرانی والدین را از آینده و سلامتیشان برطرف کند. در واقع والدین به نوعی در چاقی فرزندانشان مقصر هستند و شاید با در نظر گرفتن عمل لاغری بتوانند کمکی به کاهش وزن یا لاغری آن ها کنند.

تصور کنید که فرزند شما (عموما بالای ۱۸ سال) پس از سال ها به وزن سالمی دست یافته، اکنون نه تنها او سالمتر است بلکه بهتر می تواند برای آینده خود برنامه ریزی کرده و موفقیت خود را پایه ریزی کند.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه بهبود روابط پس از جراحی لاغری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. اگر قصد جراحی لاغری دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما با یک جراح لاغری در این زمینه مشورت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: