شاهکار کیا موتورز و لوازم یدکی هیوندای النترا
نوشته شده توسط : رعنا

هیوندای و کیا موتورز هر دو از خودرو سازان برتر ژاپنی هستند. ما امروز در این مطلب علاوه بر اینکه قصد داریم شما را با شاهکار کیا، استینگر آشنا کنیم، قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لوازم یدکی هیوندای در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

استینگر

استینگر 2021 در واقع نسخه تکامل یافته 2020 است و به گونه ای طراحی شده تا بتواند با رقبای هم رده خود دست و پنجه بی اندازد. در این مقاله با موشخصات موتوری، تصاویر و نکات برجسته رونمایی این خودرو نسل جدید و آینده دار آشنا خواهید شد. چنانچه به ماشین های کره ای و مخصوصا محصولات کیا علاقمند هستید شما را به خواندن این مقاله دعوت می‌کنیم.

آپشن های استینگر

مشابه نسخه قبلی این ماشین جذیذ، ما یک مانیتو 8 اینچی داریم که البته مشتری ها میتوانند به صورت سفارشی درخواست نصب مانیتور 10.5 اینچی برای این ماشین را به جای مانیتور پیشفرض بدهند. این مانیتور جدید در اغلب ماشین های هم رده و رقیب وجود دارد اما نمایشگر استاندارد کیا استینگر 8 اینچی است.

فروش استینگر جدید

این ماشین چندی پیش رونمایی شد و قرار بر این است که اواخر سال 2020 میلادی و پیش از شروع سال جدید کم کم به فروش برسد. لازم به ذکر است که رونمایی این ماشین در خود کشور کره از همان ابتدای سال 2020 آغاز شد ولی هنوز وارد بازار جهانی نشده است.

معرفی النترا

موتوری که به النترا ان لاین نیرو میبخشد یک موتور 1.6 لیتری از نوع توربوشارژ جی دی آی یا (GDI) است. البته بکار بردن این موتور در سری جدید ان لاین چیز جدیدی نیست زیرا نمونه های قدیمی دیگر نیز از همین موتر بهره میبرند. قدرت این موتور 201 اسب بخار است و گشتاور آن نیز 265 نیوتون متر است. مجموعه این امکانات و هماهنگی آن ها با یک گیربکس 6 سرعته (البته دستی نه اتوماتیک) یا نمونه دو کلاچه باعث حرکت چرخ ها در جلو میشود.

نسخه N LINE در نمای جانبی هم تفاوت هایی با نسخه های استاندارد النترا دارد. تغییرات رکاب اسپرت در نمای جانبی، مشکی شدن قاب دورتا دور آینه ها، وجود رینگ هایی با قطر حدودا 18 اینچی ساخته شده از آلیاژ با پره هایی به رنگ نقره ای نیز در نوع خود قابل توجه هستند.

عرضه النترا ان لاین

یکی ازمهمترین نکات و البته در نوع خود جالب توجه، امکان افزودن آپشن های جدید جهت شخصی سازی النترا است. به عبارتی، هیوندای به شما اجاه میدهد که ماشین جدید خود را با کمک خرید قطعات النترا جدید با لگوی N مزین کنید. البته هنوز مشخص نیست که این قطعات یا لوازم یدکی النترا منقوش به لگوی n چه قطعاتی هستند یا از کدام مراکز قابل خریداری هستند.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه کیا استینگر و هیوندای النترا و لوازم یدکی آن در اختیار شما قرار دهیم. اگر از یک خودرو کره ای استفاده می‌کنید و قصد تهیه لوازم یدکی آن را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استفاده کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: