بلیچینگ، بهترین راه سفید کردن دندان ها
نوشته شده توسط : رعنا

امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه بلیچینگ دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و راجع به بهترین روش سفید کردن دندان اطلاعات خوبی را در اختیارتان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را در مورد این روش سفید کردن دندان ها بدانید.

بلیچینگ دندان چیست؟

اغلب اصطلاحات دندانپزشکی انگلیسی هستند و این روزها ما بیشتر ترجیح می دهیم واژگان تخصصی را به همان شکلی که هستند، در زبان خودمان تلفظ کنیم. بلیچینگ دندان نیز یکی از همین واژه ها است.

بلیچینگ معادل واژه (Bleaching) در انگلیسی است و به معنای سفید کردن یا روشن تر کردن چیزی به روش های مختلف است. اما مواد بکار رفته برای اینکار اغلب شیمیایی هستند و بلیچینگ معمولا یک روش شیمیایی است.

و زمانی که صحبت از بلیچینگ دندان می شود معمولا منظور سفید کردن دندان های دچار تغییر رنگ، با کمک مواد فعال بلیچ، مانند هیدروژن پراکسید و پراکسید کارباماید است. در اصل به استفاده از این مواد برای سفید کردن دندان ها بلیچ دندان گفته می شود.

آفیس بلیچینگ دندان

اگر قرار است که به روش بلیچ ، دندان خود را سفید کنید، بهتر است به یک کلینیک دندانپزشکی خوب بروید و در مطب اینکار را انجام دهید. یک دندانپزشک عمومی یا یک متخصص ترمیم و زیبایی دندان با استفاده از ژل سفید کننده حاوی 25 تا 40 درصد پراکسید هیدروژن (عامل سفید کننده) و تجهیزات ایمن و بی خطر در عرض نهایتا 1 ساعت دندان های شما را به بهترین شکل ممکن سفید می کنند.

متخصص، ژل را به دندان های شما اعمال می کند و به فاصله 20 دقیقه از یک نور مخصوص و یا لیزر باعث می شوند که ماده سفید کننده در ژل فعال شده و دندان ها را سفید کند. بلیچ در مطب به صورت 3 نوبت 20 دقیقه ای صورت می گیرد.

کاندیدای بلیچینگ دندان

سفید شدن دندان ها با روش بلیچینگ برای اکثر افراد بی خطر است و بهترین کاندیداها کسانی هستند که دندان هایشان فقط دچار تغییر رنگ خفیف تا متوسط ​​شده است. بنابراین بیشتر افراد کاندید خوبی برای این روش دندانپزشکی هستند.

افرادی که علت زرد شدن دندان هایشان یکی از موارد زیر است کاندید خوبی برای سفید کردن دندان ها با بلیچینگ هستند:

افزایش سن

لکه های طبیعی و معمولی روی سطح دندان

تغییر رنگ ناشی از مصرف سیگار و استعمال دخانیات

لکه های به جا مانده ناشی از مصرف مواد غذایی حاوی رنگدانه ها

فلوئوروزیس دندانی (شامل تغییر رنگ شدید دندان و ایجاد لکه روی آن بر اثر فلوئور اضافی موجود در آب آشامیدنی)

تغییر رنگ و لکه ناشی از مصرف تتراسایکلین

تغییر رنگ به دنبال عصب کشی دندان.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب قصد داشتیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه بلیچینگ دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و هم چیز را در مورد این روش فوق العاده سفید کردن دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: