هر آنچه باید درمورد هزینه ایمپلنت های دندانی بدانیم
نوشته شده توسط : رعنا

ایمپلنت های دندانی روش های بسیار مناسبی برای جایگزینی دندان های از دست رفته به شمار می‌آیند. ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خبوی را در زمینه ایمپلنت های دندانی و همچنین هزینه ایمپلنت دندان را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

محدوده قیمت ایمپلنت دندان در سال  1400

اگر بخواهیم به صورت حدودی هزینه ایمپلنت دندان را درج کنیم، آن را به صورت بازه ای بین 4  تا 12 میلیون تومان عنوان می کنیم. که البته این چیز عجیبی نیست. چون تعدد برند و انواع ایمپلنت واقعا زیاد است و این وسعت بازه ای کاملا قابل توجیه است.

علی الحساب اگر بخواهیم میانگین در نظر بگیرم، اگر فرض را بر این بگیریم که ایمپلنت با کیفیت است و به خوبی کاشته شده باشد به صورت میانگین باید هزینه ای حدود 5 یا 6 میلیون تومان پرداخت کنید. برای جزئیات بیشتر و مشاهده قیمت انواع ایمپلنت حتما ادامه مقاله را بخوانید.

در جداول زیر می توانید به صورت کلی نرخ کاشت هر  واحد ایمپلنت دندانی بر اساس کشور سازنده و برند آن را مشاهده کنید. درقت کنید که هزینه کاشت یک واحد ایمپلنت به همراه روکش فلز سرامیک یا pfm درج شده است.

این ایمپلنت ها از نظر کیفیت در حد مطلوبی هستند و درجه دوم یا سوم در نظر گرفته می شوند. مشروط به اینکه به خوبی از بهداشت دهان و دندان مراقبت کنید و عمل کاشت را در یک مرکز ایمپلنت حرفه ای انجام دهید، می توانید از این ایمپلنت های ارزان به جای دندان یا دندانی های از دست رفته خود استفاده کنید.

این ایمپلنت ها درجه کیفیت بالایی دارند و کاشت آن ها در ایران رایج است. اگر مایل هستید ایمپلنت شما دوام و کیفیت بیشتری داشته باشید از خیر ایمپلنت های ارزان گذشته و یکی از ایمپلنت های داخل جدل بالا را انتخاب کنید.

قیمت بهترین ایمپلنت دندانی

سعی کردیم در جداول درج شده تا آنجا که ممکن است هزینه ها را به روز وارد کنیم و از ارزان به گرانقیمت ترین ایمپلنت های موجود در ایران آن ها را مرتب کنیم. اگر به دنبال هزینه بهترین ایمپلنت دندان هستید باید در جدول آخر به دنبال گزینه مد نظر خود باشید.

تمامی ایمپلنت های مندرج در این جدول باکیفیت و به نوعی تاپ لول یا بهترین ایمپلنت های موجود در ایران هستند که تضمین شده هستند. به جز هزینه ایمپلنت دندان، یک سری هزینه های فرعی دیگر هم داریم که ممکن است برای کاشت مورد نیاز باشد آن ها را پرداخت کنید.

کلام آخر

ما امروز در این مطالب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار مناسبی را در زمینه ایمپلنت های دندانی و همچنین هزینه ایمپلنت دندان را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر قصد دارید تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتما مقالات متعددی که در این زمینه در اینترنت موجود است را مطالعه کنید. امیدورایم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: