قیمت بلیچینگ دندان و عوامل موثر بر آن
نوشته شده توسط : رعنا

بلیچینگ دندان یکی از بهترین روش های زیبا سازی طرح لبخند و سفید کردن دندان ها است. ما امروز در این مطلب علاوه بر اینکه قصد داریم تا شما را با بلیچینگ دندان بیشتر آشنا کنیم، می‌خواهیم اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه قیمت بلیچینگ دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لطفا تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

میانگین هزینه بلیچینگ دندان

همانطور که می دانید بلیچینگ دندان به روش های مختلف انجام داده می شود اما دو نوع بلیچینگ خانگی و بلیچینگ در مطب رایج ترین و پر طرفدارترین روش های سفید کردن دندان هستند. با در نظر گرفتن قیمت بلیچینگ دندان با هر دو روش می توان انتظار داشت که هزینه این درمان در سال 1400 چیزی بین 1.5 تا 2.5 میلیون تومان باشد. که البته ممکن است از 1 میلیون تومان هم شروع شود.

هزینه بلیچینگ دندان در منزل

هزینه بلیچینگ دندان در منزل به مراتب کمتر از هزینه آن در مطب دندانپزشک است. در این روش بسته به نوع مواد مورد استفاده، هزینه ممکن است بین 1 تا 1.5 میلیون تومان متغییر باشد.

در روش بلیچینگ دندان در منزل، از همان موادی که در مطب برای سفید کردن استفاده می‌شود بهره می برند. اما درصد و غلظت مواد سفید کننده در آن ها بسیار کمتر است. به عنوان مثال اگر درصد هیدروژن پراکسید در مطب بین 35 تا 40 درصد است در روش بلیچینگ خانگی درصد و غلظتش بیشتر از 3 تا 6 درصد نیست.

هزینه بلیچینگ دندان در خانه البته می تواند حتی بیشتر یا کمتر از چیزی که عنوان کردیم باشد. به عنوان مثال برخی از شرکت های تولید کننده کیت های بلیچینگ به خاطر وارداتی بودنشان هزینه بالایی دارند.

همچنین اغلب اوقات پس از بلیچینگ دندان در مطب ممکن است دندانپزشک به شما پیشنهاد دهد که در دراز مدت چند بار بلیچینگ در منزل را امتحان کنید. برای اینکار او از دندان های شما قالب میگیرد و سپس از شما می خواهد که ژل سفید کننده با غلظت کم را مطابق دستورالعمل بدر قالب ریخته و روی دندان ها قرار دهید. هزینه بلیچینگ دندان در سال 1400 با این روش هم چندان زیاد نخواهد بود.

دوام سفید کردن دندان ها در مطب

با کمک روش های نوین بلیچینگ در مطب، امروزه می توان انتظار داشت که ماندگاری نتایج سفید کنندگی دندان ها تا 6 ماه و حتی در برخی موارد تا 1 سال دوام داشته باشد.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه بلیچینگ دندان و هزینه های آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را درمورد آن به شما بگوییم. اگر قصد دراید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتما مقالات متعددی که در اینترنت در این زمینه قرار دارند را مطالعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: