هر آنچه تا به حال درمورد هزینه ایمپلنت دندان نمی‌ دانتسید
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب اینجاییم تا درمورد بهترین روش جایگزینی دندان یعنی ایمپلنت های دندانی بیشتر با هم صحبت کنیم و اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه هزینه ایمپلنت های دندانی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا همه چیز را در مورد هزینه ایمپلنت های دندانی بدانید.

قیمت ایمپلنت دندان در سال 1400

در ایران از برندهای مختلفی برای کاشت ایمپلنت دندان استفاده می شود. مهمترین برندها آمریکایی، سوئیسی، آلمانی و کره ای است. هزینه ایمپلنت دندان به طور خلاصه به ازای هر واحد ایمپلنت در جدول زیر درج شده است.

ایمپلنت های ساخته شده در کشور آمریکا از بهترین جنس و مشخصات هستند. قیمت ایمپلنت آمریکایی مانند زیمر و بایو همانطور که در جدول بالا میبینید بین 10 تا 13 میلیون تومان متغیر است. ایمپلنت هایی که در کشورهای اروپایی ساخته میشوند بسیار باکیفیت هستند و هزینه ای بالاتر از 10 میلیون به ازای هر واحد دارند. در جدول زیر قیمت ایمپلنت اروپایی را مشاهده میکنید.

ایمپلنتهای ساخت کشورهای آسیایی به دو دسته تقسیم میشوند. اول نمونه های باکیفیت مانند انواع کره ای که هم پای ایمپلنت های آمریکایی و اروپایی هستند و دوم نمونه های بیکیفیت یا با کیفیت کمتر مانند ایمپلنت ایرانی و چینی که جزء ایمپلنت ارزان قیمت هستند و باید حین انتخاب آن ها هوشیار باشید.

همچنین درمورد هزینه دندان مصنوعی نیز بیشتر بدانید.

ایمپلنت فوری

ابتدا اجازه دهید درباره خود ایمپلنت فوری توضیحاتی ارئه دهیم. این نوع ایمپلنت ها در واقع مشابه با ایمپلنت های معمولی هستند اصلا خود همان ایمپلنت ها هستند و تنها زمان کاشت و مراحل آن ها کمی متفاوت است. جریان از این قرار است که برای کاشت ایمپلنت های معمولی ما مجبوریم یک پروسه طولانی و زمان بر را طی کنیم و دست کم بین 3 تا 10 ماه برای اینکار اختصاص دهیم.

اما اگر همه چیز مهیا باشد و بیمار مایل باشد تا در یک روز و ی دست کم چند روز صاحب ایمپلنت باشد، یک متخصص می تواند در کمترین زمان ممکن برای بیمار ایمپلنت بکارد. منظور از مهیا بودن همه چیز این است که بیمار بافت استخوانی مستحم داشته باشد، هیچ بیماری دهان و دندانی مخصوصا در ناحیه لثه نداشته باشد از سلامتی عمومی خوبی بهره مند باشد.

متخصص دندان شص را خواهید کشید وو بلافاصله ایمپلنت را در استخوان فک خواهد کاشت. ممکن است حتحی پروتز ایمپلنت نیز در همان جلسه کار گذاشته شود و یا طی روزهای آینده این اتفاق رخ دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد هزینه عکس OPG دندان بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

قصد کاشت ایمپلنت ارزان را دارید؟

کاربران به جز جستجوی عبارات کلیدی مانند قیمت ایمپلنت دندان و یا هزینه ایمپلنت دندان، در خصوص ایمپلنت ارزان نیز جستجوهایی انجام می دهند. البته به این عزیزان حق هم می‌دهیم زیرا با وجود بالا بودن هزینه ایمپلنت ها، بسیاری از افراد ناچار هستند به دنبال پیدا کردن یک مرکز دندانپزشکی باشند که ایمپلنت ارزان برای آن ها انجام دهد. اما تجربه ثابت کرده که کاشت ایمپلنت ارزان واقعا ارزشش را ندارد زیرا عوارض زیادی برای شما در پی خواهد داشت.

کلام نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ایمپلنت های دندانی و هزینه آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این مورد به شما بگوییم. اگر قصد دارید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما از مقالات متعددی که در اینترنت در زمینه ترمیم و زیباسازی دندان و ایمپلنت دندانی است استفاده کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: