هر آنچه باید درمورد سفید کردن دندان و انواع روش های آن بدانید
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه سفید کردن دندان و انواع روش های آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و به شما بگوییم که هر کدام از این روش ها چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند و برای سفید کردن دندان های خود به هر یک از این روش ها چه نکاتی را باید رعایت کرد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید  تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

روش های سفید کردن دندان ها

شکی نیست که اگر قصد سفید شدن دندان ها به طور موثر و سالم را دارید باید از یک دندانپزشک کمک بگیرید. دندانپزشک می تواند را روش بلیچینگ دندان، تا چند پرده دندان هایتان را سفید کنند. بلیچینگ دندان به دو صورت داخل مطب و در خانه انجام می شود و در هر دو روش از مواد سفید کننده شیمیایی مانند پراکسید هیدروژن یا پراکسید کارباماید استفاده می شود.

سرکه سیب

سرکه سیب نه تنها یک ضد عفونی کننده است، بلکه یک پاک کننده طبیعی بوده که می تواند باکتری های دهان را از بین ببرد. همچنین می توان از آن برای سفید کردن دندان در خانه استفاده کرد. توجه به این نکته مهم است که استفاده زیاد از سرکه سیب ممکن است مینای دندان را سایش داده و دندان های شما را  آسیب پذیر کند.

برای اینکه به دندان‌هایتان آسیب نرسانید، می‌توانید از سرکه سیب به عنوان شستشو دهنده ماهانه استفاده کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که سرکه را با آب رقیق کنید و چند دقیقه صبر کنید تا آن را در دهان خود بچرخانید. همچنین مطمئن شوید که پس از استفاده از دهانشویه، دهان خود را با آب تمیز بشویید. استفاده از سرکه سیب بعد از چند بار، دندان های شما را سفید می کند.

زغال فعال

اگر به دنبال روشی بسیار آسان و ارزان برای سفید کردن طبیعی دندان های خود هستید، باید از زغال فعال استفاده کنید. زغال چوب فعال را می توان برای تمیز کردن آلودگی از روی دندان استفاده کرد. زغال فعال بسیار شبیه زغال چوب معمولی است که استفاده می کنید، اما برای اهداف پزشکی ساخته شده است.

زغال فعال بی مزه و بی بو است و برای استفاده روی دندان ها بی خطر است. با این حال، مهم است که زغال را بیش از حد روی دندان‌هایتان مالش ندهید تا از فرسایش مینای دندان جلوگیری کنید. هنگام استفاده از زغال فعال اطمینان حاصل کنید زخم یا بریدگی در بافت نرم داخل دهان خود ندارید.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی بر این داشتیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در مورد انواع روش های سفید کردن دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و هر آنچه که باید در این مورد بدانید را در اختیار تان قرار دهیم. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه سفید کردن دندان به دست بیاورید بهترین راه این است که مقالات متعددی که در این زمینه در اینترنت موجود است را مطالعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: