نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لمینت های دندان و هر آنچه باید در این زمینه بدانید را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و به شما بگوییم که این روش چه تفاوت هایی با کامپوزیت های دندان دارد. اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری داشته باشید حتما با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

لمینت دندانی چیست چیست؟
لمینت یا لمینیت دندان یکی از پرطرفدارترین روش های زیباسازی دندان هاست که هنگام اجرای آن، دندان ها پوسته نازک مخصوصی به تن می کنند و ظاهر تک تک آن ها از نظر رنگ، اندازه و طول کاملاً تغییر کرده و زیباتر می شود. این روش در کنار خلق زیبایی های ظاهری موجب افزایش استحکام و قدرت دندان ها نیز می شود. پس با داشتن این ونیرها با یک تیر دو نشان می زنید؛ هم از زیبایی دندان ها لذت می برید و هم خیالتان بابت استحکام آن ها راحت می شود.

لبخن هالیوودی

شاید بسیاری از شما پیشاپیش رنگ سفید لبخند هالیوودی برایتان جذاب باشد اما انتخاب رنگ مناسب لمینت دندان، یکی از اقدامات مهم قبل از اجرای لمینت است که خیلی‌ها نسبت به انتخاب آن دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند به خوبی تصمیم بگیرند.

حتی ممکن است نتیجه لیمینت ‌دندان کاملاً برعکس می‌شود و جلو بد و غیرطبیعی به لبخند و ظاهر دندان ها می بخشد. پس برای عدم تکرار این اشتباه، بهترین راه حل این است که به پیشنهاد دندانپزشک متخصص خود توجه کنید تا بهترین رنگ را  متناسب با رنگ دندان طبیعی دندان های خود انتخاب نمایید.

لومینیرز

مطمئنا خیلی ها نسبت به لومینیرز دندان آشنایی ندارد. این روش یکی از جدیدترین روش های زیباسازی دندان است که طی مراحل آن چینش ونیر به صورت کاملا غیر تهاجمی بر روی دندان ها قرار می گیرد. به تشخیص دندانپزشک، در صورتی که دندان ها نیازی به تراشیدن نداشته باشند، می‌توان از روکش لومینیرز استفاده نمود و از آسیب دیدگی مینای دندان توسط دیگر روش ها پیشگیری کرد.

تفاوت لومینیرز با ونیر کامپوزیت نازک تر بودن مواد است. ضخامت لومینیرز کمتر از 0.1 الی 0.3 میلیمتر است که اجرای آن هم بسیار راحت تر انجام می شود. در صورت مهیا بودن شرایط، برخی دندانپزشکان ترجیح می‌دهند از لومینیرز به جای وینر قدیمی استفاده کنند.

بالا یودن هزینه لمینت دندان

زمانی که از روش زیبایی لیمینت دندان صحبت می کنیم، ناخودآگاه هزینه زیاد در ذهن حک می شود.  اما علت پرهزینه بودن لمینت دندان چیست و چرا هزینه آن نسبت دیگر روش های زیباسازی بیشتر است؟ اولین موردی که موجب متفاوت بودن قیمت لمینت دندان می شود، روش اجرایی آن است. اجرای این کار شرایط و پیچیدگی خاص خودش را دارد و مواد به کار رفته در این روش بسیار هزینه بر است. همچنین تمام بیمه ها هیچ تعهدی بابت پرداخت هزینه اقدامات زیبایی دندان ندارند. پس احتمالا باید خودتان به تنهایی هزینه لمینت را پرداخت کنید.

البته خیلی ها برای کاهش هزینه ترجیح می دهند به جای انجام لیمینت دندان بر روی کل دندان ها، تنها لمینت دندان جلو را انجام دهند. بنابراین هزینه لیمینت دندان های جلو کمتر از قیمت لمینت کل دندان ها خواهد بود.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لمینت های دندانی و هر آنچه باید در مورد این روش از ترمیم دندان بدانید را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و به شما بگوییم که برای داشتن لبخنری زیبا تر باید به چه نکاتی توچه داشته باشید و از چه روش هایی می‌توانید استفاده کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: