کیا سورنتو و استینگر
نوشته شده توسط : رعنا

امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه دو تا از بهترین خودرو های کیا موتورز یعنی کیا استینگر و کیا سورنتو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما عزیزان بگوییم. کیا موتورز یکی از بهترین خودرو ساز های دنیا است که سالیان بسیار طولانی است در این زمینه یعنی تولید خودرو فعالیت دارد. ما امروز در این مطلب علاوه بر اینکه می‌خواهیم اطلاعات خوبی را در مورد این دو خودرو کره ای در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، می‌خواهیم به شما بگوییم که لوازم یدکی کیا را از کجا تهیه کنید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

کیا سورنتو

نسل سوم ماشین سورنتو حدودا از اواخل سال 2015 بود که وارد بازارهای ایران شد. نه تنها زا آن زمان، که از لحظه رونمایی از این ماشین، ایرانیان زیادی در سودای خرید این ماشین بودند و خیلی ها نیز موفق به وارد کردن و خرید آن شدند. اما بعد زا این نسخه 2 سال بعد ما شاهد طراحی و تولید مدل 2017 و جدید سورنتو بودیم. شرکت اطلس موتور به عنوان نماینده رسمی کیا موتورز در کشور از همان ابتدای رونمایی از سورنتو 2018 به دنبال واردات آن بود و برای وارد کردن آن نیز تلاش های زیادی انجام داد تا اینکه….

اطلس موتور موفق شد مجوزهای واردات سورنتو 2018 را بگیرد و تعداد از آن ها را وارد کشور کرد. پس از اینکه ماشین ها وارد گمرک شدند، دولت تصمیم عجیبی گرفت و در یک اقدام عجیب سایت فروش اینترنتای یا درخواست خرید ماشین را بست. از آن زمان بود که سورنتوهای جدید شرکت اطلس موتور به همراه سایر ماشین های وارداتی به گمرک برای یک مدت طولانی در گمرک زندانی شدند.

اما به تازگی محدودیت ها برداشته شده و اغلب گمرکات کشور ماشین های ترخیص نشده را آزاد کرده و به دست وارد کننده داده اند. در میان این خودرو ها چندین ماشین سورنتو نیز به چشم میخورد که حتی به فروش نیز رسیده اند.

استینگر 2021

موتور استینگر پرفورمنس با حجم 3.3 لیتری کار شده است و دارای 6 سیلندر است. این موتور با نام T-GDi شناخته میشود و با یک سیستم خروج دود اسپرت تلفیق شده است.  علاوه بر این یک سیستم اکو نیز به صورت پیشفرص میتواند در انیار و دسترس خریداران قرار بگیرد. قدرت موتور این ماشین نسبت به مدل های پیشین 3 اسب بخار بیشتر و معادل 365 اسب بخار است.

مشابه نسخه قبلی این ماشین جذیذ، ما یک مانیتو 8 اینچی داریم که البته مشتری ها میتوانند به صورت سفارشی درخواست نصب مانیتور 10.5 اینچی برای این ماشین را به جای مانیتور پیشفرض بدهند. این مانیتور جدید در اغلب ماشین های هم رده و رقیب وجود دارد اما نمایشگر استاندارد کیا استینگر 8 اینچی است.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه دو تا از محبوب ترین خودرو های کمپانی کره ای کیا موتورز یعنی استینگر و سورنتو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر شما از یکی از این دو خودرو مجحبوب کره ای استفاده می‌کنید و می‌خواهید لوازم یدکی آن را تهیه کنید اما نمی‌دانید از کجا، تا از کیفیت و اصالت آن مطمئن باشید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استفاده کنید. امیدواریم ا





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: