هزینه ایمپلنت های دندانی تا چقدر است؟
نوشته شده توسط : رعنا

ایمپلنت دندان یکی از بهترین ره های جایگزینی دندان از دست رفته است. ما امروز در این مطلب علاوه بر اینکه قصد داریم تا شما را با ایمپلنت های دندانی کمی آشنا کنیم، می‌خواهیم اطلاعات بسیار خوبی را نیز در زمینه هزینه ایمپلنت دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این رابطه به شما دوستان بگوییم. با ما تا آخر این مطلب همراه باشید تا همه چیز را بدانید.

هزینه ایمپلنت دندان در سال 1400

در ایران از برندهای مختلفی برای کاشت ایمپلنت دندان استفاده می شود. مهمترین برندها آمریکایی، سوئیسی، آلمانی و کره ای است. هزینه ایمپلنت دندان به طور خلاصه به ازای هر واحد ایمپلنت در جدول زیر درج شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد ایمپلنت های سوئیسی اینجا کلیک کنید.

ایمپلنت های ساخته شده در کشور آمریکا از بهترین جنس و مشخصات هستند. قیمت ایمپلنت آمریکایی مانند زیمر و بایو همانطور که در جدول بالا میبینید بین 10 تا 13 میلیون تومان متغیر است. ایمپلنت هایی که در کشورهای اروپایی ساخته میشوند بسیار باکیفیت هستند و هزینه ای بالاتر از 10 میلیون به ازای هر واحد دارند. در جدول زیر قیمت ایمپلنت اروپایی را مشاهده میکنید.

ایمپلنتهای ساخت کشورهای آسیایی به دو دسته تقسیم میشوند. اول نمونه های باکیفیت مانند انواع کره ای که هم پای ایمپلنت های آمریکایی و اروپایی هستند و دوم نمونه های بیکیفیت یا با کیفیت کمتر مانند ایمپلنت ایرانی و چینی که جزء ایمپلنت ارزان قیمت هستند و باید حین انتخاب آن ها هوشیار باشید.

برای اینکه ایمپلنت دندان کاشته شود در اغلب مواقع نیاز به انجام عمل جراحی و سایر درمان های دندانپزشکی است. هر کدام از این درمان ها نیز هزینه های جداگانه ای دارند که در مجموع به هزینه ایمپلنت دندان اضافه میشود. این درمان ها و هزینه هر کدام را در جدول زیر ببینید.

همچنین درمورد ویژگی های یک کلینیک دندانپزشکی خوب نیز بیشتر بدانید.

قیمت ایمپلنت فوری

ابتدا اجازه دهید درباره خود ایمپلنت فوری توضیحاتی ارئه دهیم. این نوع ایمپلنت ها در واقع مشابه با ایمپلنت های معمولی هستند اصلا خود همان ایمپلنت ها هستند و تنها زمان کاشت و مراحل آن ها کمی متفاوت است. جریان از این قرار است که برای کاشت ایمپلنت های معمولی ما مجبوریم یک پروسه طولانی و زمان بر را طی کنیم و دست کم بین 3 تا 10 ماه برای اینکار اختصاص دهیم.

هزینه ایمپلنت فورب دندان بسته به برندی آن متفاوت است ولی اگر شما نیاز به هیچ پروسه دندانپزشکی دیگری نداشته باشید می تواند با هزینه ای کمتر از روال عادی صاحب ایمپلنت شوید. اما اگر به دنبال ایمپلنت فوری خوب هستید میبایست به فکر هزینه کردن بیش از 7 میلیون تومان باشید.

کلام آخر

ما امروز در این مطلب قصد داشتیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه هزینه ایمپلنت های دندانی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و بگوییم که چه عواملی در تعیین هزینه ایمپلنت دندان موثر هستند و باید به چه مواردی در این زمینه توجه کرد. اگر می‌خواهید درمورد ایمپلنت دندان و موضوعات مرتبط با آن بیشتر بدانید، حتما مقالات مرتبط با ایمپلنت دندان را که در اینترنت وجود دارند را مطالعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما دوستان مفید بوده باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: