همه چیز درمورد هزینه ارتودنسی دندان
نوشته شده توسط : رعنا

ارتودنسی بهترین روش درمانی نا هنجاری های دهان و دندان است. هزینه ارتودنسی دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد. هر کدام از این موارد به شکل خاصی می‌توانند در تعیین هزینه ارتودنسی نقشی داشته باشند. ما امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی و هزینه های آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

هزینه دقیق ارتودنسی

تقریبا هیچ کلینیک، مطب یا حتی سایتی را پیدا نمی‌کنید که هزینه ارتودنسی دندان را به صورت دقیق عنوان کرده باشد و یا وارد جزئیات آن شده باشد. البته دلیل مشخصی دارد.

زیرا برخلاف پروسه‌های رایج دندانپزشکی (مانند کشیدن دندان که روند و تعرفه مشخصی دارد)، ارتودنسی یک درمان کاملا متفاوت است که نحوه درمان از شخصی به شخص دیگر متغییر است. یعنی هیچ دو شخصی عیناً مشابه هم درمان نمی‌شوند. بنابراین ذکر تعرفه دقیق ارتودنسی بدون معاینه حضوری ممکن نیست.

کاهش هزینه ارتودنسی

تا زمانی که بتوانید هزینه را به صورت اقساطی پرداخت کنید جای نگرانی نیست و بدون فوت وقت درمان را شروع کنید. اما اگر فکر می کنید با وجود اقساط  همچنان ممکن است در پرداخت با مشکل روبرو شوید راه حل های زیر را امتحان کنید:

  1. متخصصی پیدا کنید که تعداد اقساط را کاهش دهد
  2. به طور مشابه می توانید به مطب متخصص های ارتودنسی شهر خود تماس بگیرید و درباره قیمت از آن ها سوال بپرسید
  3. با جستجو در اینترنت و مقایسه قیمت ها، متخصصی که هزینه متناسب با بودجه شما را ارائه می دهد انتخاب کنید.
  4. از دندانپزشک عمومی خود بخواهید شما را به یک متخصص که هزینه های مناسبی ارائه میدهد ارجاع دهد

کاهش هزینه های درمان های همزمان با ارتودنسی

به عنوان یک توصیه اقتصادی، اگر تحت درمان ارتودنسی هستید و نیازمند اقدامات نامبرده بودید حتما به جای اینکه بین چند کلینیک دندانپزشکی یا چند مطب در رفت و آمد باشید، سعی کنید در مرکزی درمان خود را شروع کنید که یک مجموعه کامل از دندانپزشکان و متخصصان را در خمت دارد. شما در چنین مرکزی می توانید درمان ارتودنسی و تمام اقدامات دندانپزشکی مورد نیاز خود را در یک محل و با هزینه کمتر انجام دهید.

زیرا معمولا اگر همه موارد ذکر شده را با هم در یک مجموعه انجام شوند هزینه‌های شما (چه قیمت و هزینه ارتودنسی و چه هزینه های دیگر) به صورت چشمگیری کاهش خواهد یافت و دیگر رفت و آمد اضافی نیز نخواهید داشت.

کلام آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی دندان و هزینه های آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

 





:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: