علائم نشتی اسلیو معده و هر آنچه باید درمورد هزینه آن بدانیم
نوشته شده توسط : رعنا

در این مقاله سعی شده تا اطلاعات کاملی در زمینه نشتی اسلیو معده و هزینه آن را در اختیار شما قرار دهیم. در طول این مطلب علاوه بر اینکه تمامی دلایل و علائم نشتی اسلیو را با هم بررسی کردیم همچنین اطلاعات جامع و کاملی را در زمینه هزینه عمل اسلیو معده در اختیارتان قرار دادیم. با ما در این مطلب همراه باشید.

علائم نشتی اسلیو

اسلیو معده نوعی جراحی لاغری است که طی آن اندازه معده به منظور کمک به کاهش وزن، کوچک می شود. در این عمل حدود ۸۰ درصد از معده به شکل غیر قابل بازگشتی، برداشته می شود و تنها یک بخش لوله مانند از معده باقی می ماند. گنجایش بخش باقی مانده معده تنها ۴ اُنس یا ۱۲۰ میلی لیتر است که بسیار کمتر از گنجایش طبیعی معده است.

نشتی معده یکی از عوارض اسلیو معده محسوب می شود و به معنی وجود سوراخ یا درز کوچکی در کیسه ی جدید معده و خروج شیره گوارشی از معده به درون شکم می باشد.

تشخیص نشتی اسلیو معده از طریق آزمایش دستگاه گوارش فوقانی(GI) یا سی تی اسکن انجام می شود. در هر دو روش بیمار مایعی به نام کنتراست می نوشد و سپس از طریق عکس های ایکس ری مشخص می شود که آیا کنتراست از معده نشت کرده یا خیر. اگر بیمار علائم نشتی در اسلیو معده را داشته باشد ولی آزمایشات چیزی نشان ندهند، ممکن است جراح دستور یک عمل اورژانسی را برای پیدا کردن نشتی بدهد.

هزینه اسلیو

به طور حدودی (و نه کامل) هزینه این عمل لاغری در بازه ۴۵ تا ۴۸ میلیون تومان متغیر است. در این مقاله نه تنها با جزئیات هزینه این عمل در ایران آشنا خواهید شد بلکه نیم نگاهی نیز به هزینه ها در خارج از کشور و مخصوصا کشور آمریکا به عنوان قطب اعمال لاغری خواهیم داشت.

به طور کلی در حوزه درمان هر زمان که صحبت از هزینه ها به میان میاید بیمه ها حرف اول را می زنند. بیمه ها برخی از پروسه ها را تحت پوشش قرار می دهند و برخی دیگر که صرفا جنبه زیبایی دارند را پوشش نمی دهند.

عمل های لاغری عموما دلیل زیبایی ندارند و تنها به جهت درمان چاقی و بیماری های مرتبط با چاقی هستند. اما برخی بیمه ها سنگ جلوی پای بیمار می گذارند و به همین خاطر ممکن است بیمه شما هزینه عمل اسلیو شما را تقبل نکند. اگر بیمه ندارید این بخش مخصوص شما است.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه علائم و دلایل نشتی اسلیو معده و هزینه عمل اسلیو در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.





:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: