دستگاه های لاغری موضعی
نوشته شده توسط : رعنا

لاغری موضعی نیز امروزه به یکی از پرطرفدار ترین روش های لاغری تبدیل شده. قصد و هدف ما در این مقاله این است که امروز شما را با بی خطر ترین و بهترین دستگاه های لاغری موضعی آشنا کنیم و اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.

جدید ترین دستگاه لاغری موضعی

این دستگاه لاغری توسط یکی از معروف ترین و معتبر ترین تولید کنندگان تجهیزات پزشکی در جهان ابداع شده است. دستگاه مورد نظر، بسیار نوآورانه است و به جرات می توان گفت در حال حاظر هیچ دستگاهی به اندازه آن در لاغری موضوعی، درمان سلولیت و سفت کردن پوست (یا رفع شلی پوست) پس از لاغری موثر نیست.

از بین بردن چربی های موضعی

با عبور از لایه های پوستی، امواج این دستگاه، غشای سلول های چربی زیر جلد را مورد هدف قرار می دهد. غشاء به طور کامل تخریب می شود و به دنبال سلول های چربی شکسته و حل می شود و رسوباتی ایجاد می شود.

این رسوبات در واقع حالتی مایع داردکه حاوی سلول های تخریب شده است و به لیزات مشهور است. این محتویات با کمک متابولیسم سلولی به صورت طبیعی از بین می رود و سرانجام از طریق ادرار و مدفوع از بدن خارج می شود. برای حصول نتایج بهتره نیاز است که در در طول دوره چربی سوزی آب زیادی نوشیده شود و در عین حال پیاده روی نیز به افراد توصیه می شود.

همچنین درمورد جراح اسلیو بیشتر بدانید.

سفت کردن پوست

از دیگر کاربردهای این دستگاه کمک به تولید کلاژن به منظور سفت شدن پوست های شل و آویزان است. عملکرد دستگاه به این شکل است که، امواج ساطع شده از دستگاه الیاف های کلاژن موجود در درم را منقبض می کند. این کار باعث تحریک تولید بیشتر کلاژن و سفت شدن پوست می شود.

اثر بخشی درمان با این دستگاه

به جرات می توان گفت که این دستگاه ایمن ترین دستگاه لاغری موضعی در دنیا است. امواج منتشر شده از این دستگاه (کوول ویوو ها) طوری هستند که مستقیما پس از ساطع شدن توسط سلول های چربی جذب می شوند.

حدود ۲۰ درصد از امواج توسط لایه های پوست جذب می شود و ۸۰ درصد نیز به سلول های چربی می رسد. این در حالی است که دستگاه های امواج به صورت جزئی وارد زیر جلد می شوند و بیشتر پوست تحت تاثیر است تا بافت چربی.

لاغری با دستگاه با پیکرتراشی چه تفاوتی دارد؟

پیکرتراشی اصطلاحی است که برای کانتورینگ بدن به شیوه جراحی استفاده می شود. پیکرتراشی یک پروسه تهاجمی با عوارض بالقوه زیادی است و با وجود پیشرفت های جدید این روش تقریبا منسوخ شده است. برعکسِ پیکرتراشی به روش جراحی، لاغری موضعی با دستگاه، کاملا بیخطر است و تهاجمی ندارد. در این روش هیچ برشی روی پوست زده نمی شود. هیچ بیهوشی ندارد و دوره نقاهت آن بسیار بسیار کوتاه است.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا همه چیز را درمورد لاغری موضعی با دستگاه به شما بگوییم و اطلاعات خوبی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. امیدورایم چیزی از قلم نیوفتاده باشد و این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: