سفید کردن دندان
نوشته شده توسط : رعنا

داشتن دندان هایی سفید و براق علاوه بر اینکه اعتماد به نفس شما را بالا می‌برد باعث می‌شود تا چهره شما به مراتب جذاب تر به نظر برسد. امروز در این مطلب سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه طرح لبخند و عنواع روش های سفید کردن دندان در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

روش های سفید کردن دندان

پراکسید هیدروژن می تواند باکتری های دهان را از بین ببرد و همچنین به سفید شدن دندان ها کمک می کند زیرا به طور طبیعی یک عامل سفید کننده است. بسیاری از محصولات سفید کننده ای که به صورت آنلاین و در فروشگاه ها مشاهده می کنید حاوی غلظت بسیار بالایی از پراکسید هیدروژن هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد دندان مصنوعی اینجا کلیک کنید.

مطالعات نشان داده است که خمیر دندان حاوی 1 درصد پراکسید هیدروژن و جوش شیرین است که می تواند دندان ها را به میزان قابل توجهی سفید کند. مطالعات بیشتر همچنین نشان می دهد که مسواک زدن با خمیردندان حاوی پراکسید هیدروژن و جوش شیرین دو بار در روز می تواند دندان های شما را تنها در شش هفته تا 62 درصد سفید کند.

سرکه سیب نه تنها یک ضد عفونی کننده است، بلکه یک پاک کننده طبیعی بوده که می تواند باکتری های دهان را از بین ببرد. همچنین می توان از آن برای سفید کردن دندان در خانه استفاده کرد. توجه به این نکته مهم است که استفاده زیاد از سرکه سیب ممکن است مینای دندان را سایش داده و دندان های شما را  آسیب پذیر کند.

اگر به دنبال روشی بسیار آسان و ارزان برای سفید کردن طبیعی دندان های خود هستید، باید از زغال فعال استفاده کنید. زغال چوب فعال را می توان برای تمیز کردن آلودگی از روی دندان استفاده کرد. زغال فعال بسیار شبیه زغال چوب معمولی است که استفاده می کنید، اما برای اهداف پزشکی ساخته شده است.

اگرچه این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما در واقع یک روش خانگی برای سفید کردن دندان ها بوده که بسیار قدرتمند است. پودر شیر یک راه مطمئن برای سفید کردن دندان های شما و همچنین حفظ سلامت آنها است. برای ایجاد خمیر دندان از پودر شیر خشک، تنها کاری که باید انجام دهید این است که خمیر دندان معمولی خود را روی مسواک قرار داده و سپس مقدار کمی شیرخشک به آن اضافه کنید. سپس دندان های خود را مسواک بزنید. پس از مسواک زدن حتما دهان خود را به درستی بشویید. پس از مدت کوتاهی متوجه خواهید شد که دندان هایتان سفیدتر از قبل می شوند.

همچنین درمورد هزینه ایمپلنت دندان بیشتر بدانید.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه انواع روش های سفید کردن دندان در اختیار شما قرار دهیمو چند روش خوب را نیز در این رابطه به شما معرفی کردیم. شما می‌توانید با مطالعه مقالات وبسایت تهران دنتال ایمپلنت اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: