ارتباط بین ارتودنسی و لاغری صورت
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز اینجاییم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی و تاثیر آن بر روی لاغری صورت را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. ارتودنسی یکی از اصلی ترین راه های درمان ناهنجاری های صورت و دهان و دندان است که امروزه بسیاری از افراد برای درمان از آن استفاده می‌کنند. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

لاغری صورت و ارتباط آن با ارتودنسی

از درمان ارتودنسی دندان میتوان برای اصلاح ظاهر دندانهای بیماران اطفال و هم بزرگسالان استفاده کرد. بریس ها می توانند چندین مسئله دندانی از جمله ازدحام بیش از حد دندانها در دهان، عدم تطابق نامناسب دندان ها، فاصله و حتی مشکلات سو انسداد مانند اوربیت و آندربایت را اصلاح کنند.

با این وجود، اگرچه مشاهده اینکه بریس ها می توانند بر روی ظاهر دندان های شما تأثیر بگذارند واضح است، اما ممکن است متوجه نشوید که این امر تأثیر شدیدی در نوع نگاه صورت شما خواهد داشت. مشکلات ارتودنسی باعث می شود لب ها، گونه ها و حتی چانه شما ناهموار به نظر برسد. در این مقاله چند روش معرفی می کنیم که با استفاده از آن ها، بریس ها می توانند صورت و فک شما را بهبود بخشیده و تحت تأثیر قرار دهند:

تراز شدن فک

هنگامی که دندان شما دچار اوربایت است، این مسئله در نحوه قرارگیری فک شما تأثیر می گذارد. برای بیمارانی که آندر بایت دارند، فک آنها به سمت خارج امتداد می یابد. زیرا دندان ها نامرتب هستند.بریس ها می توانند نامرتب بودن دندان ها و فک را اصلاح کرده و فک را به وضعیت مطلوبی برگردانند.

این امر نه تنها برای ظاهر صورت مفید است، بلکه می تواند در بهبود مشکلات مربوط به اوربایت و کمبود لبه ها نیز کمک کند.اگر متوجه شدید که دندان های خود را بر روی هم  میسابید یا جویدن غذا به دلیل مشکل انسداد برای شما دشوار است، بریس ها می توانند ضمن بهبود هم راستا بودن فک، مشکل را برطرف کنند.

ایجاد تمایز در استخوان های گونه و فک

برخی از شرایط ارتودنسی، به ویژه آندربایت و اوربایت، می تواند باعث مشکلاتی در فک و گونه شما شود. فاصله ناموزون دندان ها ممکن است باعث شود گونه های شما بیش از آنکه برجسته شوند، فرورفته باشند. حتی ممکن است متوجه شوید که لب های شما به دلیل نحوه قرارگیری دندان هایتان بسیار نازک یا برجسته به نظر می رسند.

بریس ها می توانند به بهبود شکل لبخند کمک کنند، که تأثیر مستقیم بر استخوان گونه و خط فک شما دارد. در نتیجه گونه های شما متمایز از سایر افراد به نظر می رسد و بریس ها می تواند ساختار صورت شما را بهبود بخشد و ظاهر جوان تری به شما بدهد. یک فک یکنواخت تر و راحت تر نیز می تواند در بهبود ظاهر صورت شما کمک کند.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی و لاغری صورت در اختیار شما قرار دهیم و به شما بگوییم تا این دو چه ارتباط هایی می‌توانند با هم انجام دهند. اگر قصد دارید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا مقالات دیگر را در زمینه ارتودنسی و ارتودنسی در بارداری مطالعه کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: