راز های پنهان درمورد ارتودنسی پنهان( نامرئی)
نوشته شده توسط : رعنا

ارتودنسی نامرئی، بله نامرئی یعنی دیده نمی‌شود همانطور که شما خیلی چیز ها را در ارتباط با این نوع از ارتودنسی ندیدید و ما امروز در این مطلب می‌خواهیم آنها را برای شما شفاف سازی کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا تمام راز های ارتودنسی نامرئی را برای شما آشکار کنیم.

اینویزیلاین

اینویزیلاین (Invisalign) نوعی ارتودنسی نامرئی است که برای بسیاری از بیماران جذابیت بالایی دارد. ظرافت و انعطاف پذیری این دستگاه ارتودنسی، آن را به ویژه در ارتودنسی بزرگسالان جذابتر کرده است. برخی از بزرگسالان می ترسند که بریس ها باعث خجالت آنها شود بنابراین حاظر نمی شوند زیر بار ارتودنسی ثابت با بریس بروند. در عوض بیشتر بزرگسالان معتقدند حتی اگر مشکلات شدید بایت و مال اکلوژن داشته باشند، اینویزیلاین‌های شفاف بهترین راه حل برای اصلاح مشکلات آنها است. اما غافل از اینکه این دستگاه ها نمیتوانند مشکلات شدید ارتودنسی دندان را درمان کنند و اگر این بزرگسالان مایل به درمان مشکلات خود هستند، باید حتما رو به ارتودنسی ثابت با بریس ها بیاورند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد ارتودنسی تکه ای بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

مناسب برای هر کسی نیست

اکلوژن باکال نوعی از مال اکلوژن های دندان است (هر حالتی غیر از حالت طبیعی فک و دندان ها). باکال به سطح خارجی دندان ها که در سمت لپ ها قرار دارد گفته میشود. اکلوژن باکال به حالتی گفته میشود که دندان ها بیش از حد و به صورت غیرطبیعی به سمت لپ قرار گرفته اند. اگر برای حل این مشکل از ارتودنسی نامرئی با اینویزیلاین استفاده کنیم، نه تنها مشکل حل نمیشود بلکه در برخی موارد مشکل حتی وخیم تر از قبل میشود. در این موارد معمولا از ارتودنسی ثابت برای حل مشکل استفاده میشود.

درمورد مزایا و معایب ارتودنسی زود بازده ببیشتر بدانید.

گیر کردن غذا در لا به لای دستگاه ها

زمانی که هیچ دستگاهی به دندان های شما متصل نیست دهان شما بذاق تولید میکند. این بزاق میتواند به تمیز شدن طبیعی دندان ها تا حدی کم کند. اما زمانی که از اینویزیلاین استفاده میکنید دندان های شما تقریبا همیشه توسط این دستگاه احاطه میشود و شانس اینکه توسط بزاق تمیز شود را ندارد. از طرفی این دستگاه میتواند بیشتر از سایر دستگاه ها مستعد ورود مواد غذایی و نوشیدنی و درنتیجه تجمع باکتری ها باشد. اگر بعد از در آوردن، آن‌ها را در یک مکان تمیز قرار ندهید و بدون تمیز کردن به دندان ها متصل کنید، باکتری ها در آن رشد میکنند. حتی زمانی که چیزی میخورید و مسواک نمیزنید نیز همین اتفاق محتمل تر است. بنابراین اگر در حفظ بهداشت دهان و دندان خود کوشا نباشید، Invisalign اساساً می تواند مواد غذایی و باکتری های موجود در دندان را به دام بیندازد.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعاتب سیار خوبی را در زمینه ارتودنسی اینویزیلاین به شما عزیزان بدهیم و راز های پنهان در مورد آن را برای شما آشکار کنیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد البته فرآموش نکنید که بهترین راه برای اینکه بتوانید بهترین تصمیم را برای آینده و سلامت خود بگیرید مطالعه هست. موفق باشید.





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: