ارتودنسی و کرونا
نوشته شده توسط : رعنا

آیا تا به حال به این فکر کردید که اگر من ارتودنسی کنم در احتمال ابتلا به کرونا در من تاثیر دارد یا خیر؟ یا اینکه آیا ارتودنسی می‌تواند دلیلی برای ابتلا به کرونا باشد و سوالاتی از این قبیل؟ ما امروز اینجاییم تا در این مطلب اطلاعات جامع و کاملی را درمورد ارتودنسی و کرونا در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در ارتباط با این موضوع به شما بگوییم تا بتوانید بهترین تصمیم را برای آینده خود بگیرید. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

مراجعه به کلینیک دندانپزشکی و ابتلا به کرونا

تمام کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی که در سطح کشور باز هستند تنها با شرط رعایت پروتکل ها قادر به ادامه فعالیت هستند. چنانچه مطبی از این  پروتکل ها تخطی کند از ادامه کار منع خواهد شد. حفظ سلامتی و جان بیماران و مراجعان اصلی ترین مسئولیت همه متخصصان و کادر درمان است. در تمامی مطب های ما نیز دستورالعمل های جهانی و کشوری بهداشتی رعایت میشود و از تمام روش های حفاظتی و مراقبتی جهت حفظ سلامتی بیماران کمک گرفته می شود. اما دقت کنید که در اگر مطب متخصص ارتودنسی شما پروتکل ها رعایت نمی شود احتمال اینکه به ویروس مبتلا شوید وجود دارد.

همچنین درمورد ارتباط مستقیمی که ارتودنسی و سردرد با هم دارند نیز بیشتر بدانید.

حرکت دندان ها در دوران کرونا

در صورت استفاده درست و اصولی از دستگاه های ارتودنسی احتمال برگشت ارتودنسی حتی بعد از درمان وجود ندارد. این را در نظر بگیرید که در صورت رعایت دستورالعمل های متخصص و همچنین استفاده منظم از نگهدارنده هیچ بازگشتی در کار نیست و دندان ها دوباره به موقعیت سابق خود برنمی گردند. اما چنانچه بر اثر هر عاملی فکر می کنید که دندان های شما کج شده یا با متخصص خود تماس بگیرید و یا اینکه حضوری به  مطب او مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد ارتودنسی طبیعی بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

مراقبت از دستگاه های ارتودنسی

ما در طول درمان انواع ارتودنسی ثابت، متحرک و نامرئی همواره ممکن است با مشکلات و اورژانس هایی روبرو باشیم. برای مثال این امکان وجود دارد که یکی از براکت ها یا سیم ارتودنسی شکسته شود و یا اینکه با التهاب لثه مواجه باشیم. ما به این موارد اورژانس ارتودنسی می گوییم و معمولا باید در اولین فرصت به آن رسیدگی کنیم. برای اینکه طی همه گیری کرونا با اورژانس های اینچنینی مواجه نشویم باید با دقت از دستگاه های ارتودنسی خودمان مراقبت کنیم.

برای پیشگیری از شکسته شدن بریس ارتودنسی یا هر کدام از اجزای آن سعی کنید که مواد غذایی نرم خورده و از خوردن مواد غذایی سفت و سخت اجتناب کنید. برای مثال از جویدن سیب، هویج و سایر میوه های سفت اکیدا خودداری کنید.

همه چیز را درمورد ارتودنسی اینویزیلاین بدانید

سخن آخر

یکی دیگر از مقالات ما را نیز مطالعه کردید و بدن شک می‌توانید با اطلاعات بیشتری نسبت به سلامت و آینده خود تصمیم بگیرید. ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار مفیدی را در زمینه مراجعه به کلینیک های دندان پزشکی و ابتلا به کرونا و ارتباط این دو با یکدیگر در اختیار شما قرار دهیم و همه چیز را در این رابطه به شما بگوییم. امیدورایم این مطلب نیز برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: