همه چیز درمورد هزینه کامپوزیت دندان
نوشته شده توسط : رعنا

کامپوزیت دندان یکی از محبوب ترین ورش های ترمیم و زیبا سازی طرح لبخند است که ما امروز در این مطلب قصد داریم تا به طور مفصل به بررسی هزینه کامپوزیت دندان بپردازیم و این موضوع را با هم بررسی کنیم که چه عواملی می‌تواند بر روی هزینه کامپوزیت دندان تاثیر داشته باشد و هزینه کامپوزیت در سال 1400 چقدر است. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

هزینه ونیر کامپوزیت در سال 1400

می‌دونم بیشترتون وقتی وارد این صفحه شدین، میدونید که کامپوزیت ونیر یا (ونیر کامپوزیت) و صد البته کاربردش چیه. اما برای اون دسته از کاربرامون که هنوز نمیدونن این کامپوزیت ونیر چیه پیشنهاد می کنم روی لینکی که مشخص شده کلیک کنن و بعد از آشنایی با کاربردها و نحوه نصب بیا به این صفحه و جزئیات قیمت کامپوزیت ونیر در سال 1400 رو بخونن.

محدوده قیمت ونیر کامپوزیت دندان در سال 1400

در بخش قبل هزینه میانگین رو عنوان کردیم اون هم به ازای هر واحد دندان که به صورت کامل ونیر شده باشه. اما اگه خب همه دندان ها که قرار نیست به طور کامل کامپوزیت بشن. بعضی از دندونا به صورت جزئی دچار تغییر رنگ، شکستگی، لب پر شدگی و یا خلاصه آسیب دیدگی جزئی شدن. اینا لزوما قرار نیست که به صورت پیشفرص یه هزینه بالایی پرداخت بشه براشون. هزینه کامپوزیت ونیر دندان برای این مشکلات جزئی کمتره و مثلا بسته به کلینیک دندانپزشکی ممکنه از 400 تومان شروع بشه کارش.

یه سری دندونا هم مشکل اساسی داره و باید حسابی روشون کار بشه تا با کمک کامپوزیت بهبود پیدا کنه ظاهرشون. هزینه و قیمت کامپوزیت دندان برای این دست دندونا ممکنه بالاتر از 2 میلیون تومان باشه. بنابراین به صورت بازه ای بین 1 تا 2800 میتونه قیمت کامپوزیت دندان در سال 1400 باشه.

عوامل موثر در تعیین قیمت ونیر کامپوزیت دندان

  1. نوع کامپوزیت
  2. سایه کامپوزیت: کامپوزیتا سایه های مختلفی دارن که بر اساس رنگ پوست شما، چشم، نوع شغلتون و ویژگی های دیگه شما توسط متخصص ترمیمی و زیبایی مشخص میشن. بسته به اینکه شما چه سایه رنگی از کامپوزیت میخوایید هزینه ها باز متفاوته.
  3. محل زندگی: این خیلی مهمه ها! همه جا هم به این شکله. بسته به اینکه توی چه شهری هستید هزینه ونیر کامپوزیت میتونه متفاوت باشه. مثلا توی تهران هزینه ها بالاس. حالاا هرچی شما به سمت شمال تهران برید بازم بیشتر میشه متاسفانه.
  4. نوع متخصص و تجربه ش

سخن آخر

ما امروز دراین مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه هزینه کامپوزیت دندان در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و تمامی عوامل موثر در تعیین قیمت کامپوزیت را با هم بررسی کنیم. حال تصمیم با شما است که با این هزینه ها چه کنید و کددام شهر و یا کلینیک را برای کامپوزیت دندان های خود انتخاب کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: