شیشه شوی سانتافه و کیا موتورز
نوشته شده توسط : رعنا

هیوندای و کیاموتورز هر دو از خودرو سازان مشهور کره ای هستند که امروزه در بسیاری ازکشور های دنیا محصولات این دو شرکت کره ای فروش می‌رود. ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه شیشه شوی مناسب برای سانتافه که می‌تواند یکی از قطعات هیوندای به شمار رود و شرکت خودرو سازی کره ای کیا موتورز در اختیارتان قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

شیشه شوی سانتافه

ممکن است در شرایطی قرار گرفته باشید که خودرو شما نیاز به مایع شیشه شوی پیدا کرده باشد. در حالیکه فروشگاه مخصوص تجهیزات اتومبیل در اطراف شما وجود نداشته باشد. در چنین زمانی خیلی از ما به استفاده از آب روی می‌آوریم. امیدواریم که با این حقه بتوانیم خودمان را از شر انعکاس نورهای آزاردهنده رها کنیم.

شیشه پاک کن یا شیشه‌ شوی خودرو بر خلاف تصور خیلی از دوستانی که از آب در مخزن شیشه شور استفاده می‌کنند بسیار نکته با اهمیتی است. باید ضمن استفاده از شیشه شور ماشین در انتخاب شیشه‎‌شور مناسب و استاندارد دقت کنیم و نکاتی را در نظر داشته باشیم. چرا؟؟

خصوصیات یک شیشه شوی خوب

شیشه‌شور استاندارد بعد از چند بار پاشش بر روی شیشه و استفاده از برف پاکن باید بتواند هر گونه کثیفی را از روی شیشه خودرو پاک کند. کثیف‌‎های که روی شیشه خودرو به وجود می‌آیند می‌تواند حاصل از پاشش آب گل‌آلود، گرد و غبار، بخار شیشه و یا تاری شیشه خودرو، چرب شدگی، باقی‌مانده حشرات و یا حتی فضولات پرندگان باشد.

کسانی که از آب در مخزن شیشه‌شور خودروی خود استفاده می‌کنند، و یا حتی کسانی که از مایع شیشه‌شور تقلبی و غیر استاندارد استفاده می‌کنند، بعد از استفاده می‌بینند که خطوطی سفید رنگ که حاصل حرکت تیغه‌های برف پاک‌کن بر روی شیشه انها است، بر روی شیشه باقی می‌ماند. خط روند سفید آب می‌تواند برای افرادی که چشمان ضعیف‌تری دارند خطای‌دید ایجاد کند.

کیا موتورز

کیا موتورز آمریکا بازوی فروش، بازﺍریابی و توزیع محصولات شرکت کیا موتورز، در ﺍیاﻻت متحده ﺍست. این شعبه از شرکت کیا، طیف کاملی ﺍز خطوط تولید محصوﻻت خود رﺍ، ﺍز طریق شبکه‌ای از 640 نمایندگی فروش در ﺍیاﻻت متحده عرضه می‌کند. در سال 2008 کیا موتورز آمریکا، رکورد فروش خود رﺍ برﺍی چهاردهمین سال متوﺍلی، در رشد سهم بازﺍر در ﺍیاﻻت متحده شکست.

ﺍز سال 1995 تا 1999 شرکت کیا شروع به ساخت فرمان سمت رﺍست، به‌همرﺍه فرمان‌های سمت چپ، در سایت تولیدی خود، در کارمان، ﺁلمان نمود. ﺍز سال 1999 تا زمان توقف ﺁن در سال 2003 تمامی مدل‌های کیا ﺍسپورتیج فروخته شده در ﺍروپا، در کارخانه کیا موتورز ﺁلمان، تولید می‌شد. در سال 2003 بار دیگر خط تولید مدل ﺍسپورتیج، به کره جنوبی منتقل شد.

سخن پایانی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه یک شیشه شوی خوب و کیا موتورز در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر از خودرو های کره ای مثل هیوندای و کیا استفاده می‌کنید، پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید لوازم یدکی خودروی خود حتما از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استفاده کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: