پیکر تراشی
نوشته شده توسط : رعنا

کانتورینگ بدن یا همان پیکر تراشی یکی از روش های درمان چاقی است که بسیاری از افراد تا کنون از این روش برای لاغری استفاده کرده اند. ما امروز در این مطلب قصد داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در این زمینه به شما بگوییم، که این روش چگونه انجام می‌شود و طول درمان آن چقدر است. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

حقیقت های پیکر تراشی

روش های عمل لاغری پیکر تراشی یا کانتورینگ بدن بدون جراحی، روشهایی هستند که برای غیر تهاجمی می باشند و به طور معمول، شما می توانید بلافاصله پس از درمان فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید.

طبق نظر انجمن جراحی پلاستیک زیبایی آمریکا، ۱۶۹۶۹۵ عمل در سال ۲۰۱۶ انجام شده است. به طور معمول، فقط عوارض جانبی کوتاه مدت و خفیف گزارش شده است. این موارد شامل قرمزی، تورم و درد بوده است.واکنش هر بدن نسبت به عمل لاغری پیکر تراشی متفاوت است و بهترین راه برای فهمیدن اینکه آیا شما کاندید مناسبی برای کانتورینگ غیر جراحی بدن هستید، صحبت با یک متخصص کاربلد است. این متخصص کار بلد ممکن است یک جراح پلاستیک، جراح لاغری، متخصص پوست، جراح زیبایی یا ارائه دهنده آموزش دیده دیگر باشد. ارائه دهنده خدمات به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که کدام روش برای نیازها و انتظارات فردی شما بهتر است.

لیپولیز با لیزر، فرکانس های رادیویی و یا تزریق

لیپولیز با لیزر یا (SculpSure) اولین بار توسط FDA در سال ۲۰۱۵ تایید شد. این یک روش غیرتهاجمی لیپولیز است که از انرژی لیزر برای گرم کردن و از بین بردن سلولهای چربی استفاده می کند. دمای بالای این روش درمانی می تواند باعث از بین رفتن سلول های چربی شود. سیستم لنفاوی بدن در طی حدود ۱۲ هفته پس از عمل سلولهای چربی مرده را از بین می برد.

لیپولیز با فرکانس رادیویی (UltraShape و BTL Vanquish ME) روشهای غیر جراحی و تایید شده از FDA هستند که از فناوری اولتراسوند برای کانتور بدن استفاده می کنند. به طور کلی، فناوری سونوگرافی هنگام درمان چربی های سمج و اضافی بدن برای پوست بسیار مناسب است. این نوع روش دارای درد بسیار کم و بدون هیچ مشکلی میباشد.

لیپولیز تزریقی (Kybella) در سال ۲۰۱۵ توسط FDA به عنوان تزریق غیر جراحی برای درمان در ناحیه زیر شکم (زیر چانه) تأیید شد که به آن چانه دوتایی نیز گفته می شود . در روش لیپولیز تزریقی (Kybella) پزشکان از فرم مصنوعی اسید دئوکسی کولیک استفاده می کند، ماده ای که در غیر این صورت به طور طبیعی توسط بدن تولید می شود و به جذب چربی کمک می کند. اسید دئوکسیکولیک توانایی از بین بردن سلولهای چربی را دارد. بدن طی هفته ها پس از درمان سلول های مرده را به تدریج متابولیزه می کند.

سخن آخر

در این مطلب سعی شد تا از انواع روش های جراحی لاغری پیکر تراشی پرده برداریم و اطلاعات خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید به راحتی درمورد آینده و سلامت خود تصمیم بگیرید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: