هیوندای سانتافه یا توسان
نوشته شده توسط : رعنا

درواقع ما امروز قصد داشتیم تا در این طملب آموزشی اطلاعات خوبی را در زمینه لوازم یدکی هیوندای در اختیار شما عزیزان قرار دهیم ولی ترجیح دادیم تا همراه آن درمورد دو تا از پرطرفدار ترین محصولات هیوندای نیز با شما صحبت کنیم. هیوندای توسان و سانتافه. با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.

توسان 2020

کمپانی هیوندای در کشور آمریکا برای نخصتین بار در سال 2019 رونمایی شد. توسان 2020 در رنگ های زنده و جذاب و همچنین امکانات بهتری رونمایی شد. امکانات رفاهی و همچنین سطح ایمنی این ماشین نسبتا ارتقاء یافته است و از هر نظر چند پله نسبت به نمونه 2019 پیشرفت داشته است.

فیس لیفت توسان

از آنجا که نمونه فیس لیفت ماشین طی سال گذشته به همگان معرفی شد، بنابراین فرصت برای ایجاد تغییرات اساسی در توسان 2020 بسیار اندک بود. در مجموع تعداد تغییرات این ماشین در نمونه سال 2020 کم است. اما این کمپانی در بخش های مختلفی طراحی و تولید ماشین بازنگردی کرده است.

امکانات نرم افزاری توسان

علاوه بر آپشن هایی که در بالا آن ها را خواندید امکانات نرم افزاری دیگری نیز در داخل کابین این ماشین گنجانده شده است و برای مثال وجود یک مانیتور 7 اینچی کاملا لمسی و زیبا از جمله این آپشن ها است. این سیستم از اندروید اوتو و همچنین اپل کارپلی برخوردار است و به خوبی با آن ها کار میشود. دو سرویس انحصاری و برجسته داخل کابین توسان 2020 نیز شامل شارژر بیسیم و بلولینک است که نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب میکند.

قیمت هیوندای توسان

قیمت این ماشین نسبت به نمونه های پیشن خود یا دست کم نسبت به توسان 2019 چندان تغییری نداشت. مدل 2019 این ماشین در بازارهای جهانی قیمتی حدود 23 هزار دلار داشت که با کمی تفاوت قیمت توسان 2020 نیز کمی بالاتر و حدود 24 هزار دلار است.

سانتافه

ماشین سانتافه که در انگلیسی به Hyundai Santa Fe شهرت دارد یکی از محصولات خوب هیوندای است. ایده اولیه این خودرو در اصل برای همتراز شدن هیوندای با خودروهایی مانند مزدا Tribute، فورد Escape و پونتیاک Aztek بود. هیوندای برای رقابت با این خودروها در سطح جهانی یک نمونه موفق تحت عنوان سانتافه را سال 2001 راهی بازار جهانی کرد. نام این خودرو از نام یکی از شهرهای نیومکزیکو به نام سانتافه انتخاب شده است. این خودرو از محبوب ترین ماشین های خانواده در آمریکا و جهان است.

امکانات سانتافه

تعدا صندلی های هیوندای سانتافه 5 عدد است. در هر دو ردیف جلو و عقب صندلی راحت است و فضای کافی برای بزرگسالان دارد. صندلی های عقب به راحتی قابل خم شدن هستند.

در صندلی های عقب سانتافه دو مجموعه کامل از اتصالات صندلی اتومبیل LATCH وجود دارد ، همچنین یک صندلی فوقانی برای صندلی میانی عقب وجود دارد. موسسه بیمه ایمنی بزرگراه خاطرنشان می کند که لنگرهای پایینی در اعماق صندلی ها قرار دارند.

در داخل سانتافه همه چیز آرام و زیبا است. این خودرو از یک کابین جذاب با مواد باکیفیت استفاده میکند. همچنین، این خودرو جادار ​​در سرعت بزرگراه بیصدا است.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خبوی را در مورد دو تا از باکیفیت ترین و محبوب ترین خودرو های هیوندای یعنی توسان و سانتافه در اختیار شما قرار دهیم، اگر شما از یکی از این دو خودرو کره ای استفاده می‌کنید و نمی‌دانید باید قطعات این خودرو ها را از کجا تهیه کنید تا از اصالت و کیفیت آنها مطمئن باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتما از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو در این زمینه استفاده کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: