مراحل جراحی بای پس و انواع رژیم های لاغری
نوشته شده توسط : رعنا

ما امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را با تمامی مراحل جراحی بای پس و انواع رژیم های لاغری بیشتر آشنا کنیم و اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لطفا تا انتهای این مطلب با ما همکراه باشید تا همه چیز را در این رابطه بدانید.

مراحل جراحی بای پس معده

دریافت هر نوع هورمونی از قبیل قرص های ضدبارداری و جایگزین های هورمونی را متوقف کنید.

مصرف روزانه یک مولتی ویتامین، ویتامین ب کمپلکس و آهن (۳۲۵ میلی گرم فروس سولفات یا ۶۵ میلی گرم عنصر آهن). قبل از مصرف هرگونه داروی رقیق کننده خون، با پزشک خود مشورت کنید.

مصرف هرگونه داروی گیاهی، مکمل یا ضد التهابی مانند آسپرین، اکسدرین، آلِو، نوپرین، ادویل، موترین و ایبوپروفن را متوقف کنید. اگر تا این زمان مصرف نوشیدنی های کافئین دار مانند چای، قهوه و نوشابه را متوقف نکرده اید بهتر است شروع به ترک آنها کنید. (بیرون رفتن کامل کافئین از بدن ۱۰ تا ۱۴ روز به طول می انجامد)

مرحله دوم از مراحل بای پس معده به دو بخش تقسیم می شود که عبارتند از:

جراح لاغری، معده را به دو بخش بزرگ و کوچک تقسیم می کند. سپس قسمت کوچک معده بخیه یا منگنه شده و کیسه معده را می سازد. ظرفیت این معده جدید تنها یک پیمانه می باشد.

با این معده ی کوچک، بیمار بسیار سریع تر از قبل احساس سیری کرده و طبیعتا کمتر می خورد. به این نوع جراحی، ((محدود کننده)) نیز می گویند زیرا موجب محدود شدن میزان غذای مصرفی فرد می شود.

همچنین اطلاعات بیشتری نیز در این زمینه موجود است که می‌توانید با مراجعه به یک جراح اسلیو و یا متخصص لاغری بیشتر درمورد آن بدانید.

رژیم های غذایی پائلو و وگان

رژیم پالئو ما را به دوران باستان برمی‌گرداند یعنی جایی که اجدادمان رژیم‌های غذایی خاصی داشتند. آن‌ها به واسطه دستورالعمل‌های پیش پا افتاده اما موثری همواره وزن مناسبی داشتند و از قوای بدنی یا ویژگی های ظاهری مناسبی بهره مند بودند.

در این رژیم به ما توصیه می شود که غذاهای کاملی بخوریم و از مصرف غذاهای فرآوری شده جدید اجتناب کنیم. البته چیزی که این روزها به نام رژیم پالئو یا رژیم غارنشینی شناخته می شود دقیقا همان چیزی نیست که نیاکامان ما مصرف می کردند اما تاکید روی کامل بودن غذاها و ارگانیک بودنشان است.

رژیم وگان از جمله انواع رژیم لاغری بسیار سخت در سیستم گیاهخواری است. در واقع سخت ترین شکل گیاهخواری به شمار می رود. در این نوع رژیم افرادی که قصد لاغری دارند به دلیل مسائل اخلاقی، زیست محیطی و حتی سلامتی نباید هیچ گونه ماده غذایی حیوانی مصرف کنند.

افرادی که این رژیم را دنبال می کنند به جز کنار گذاشتن مصرف گوشت باید از مصرف موادی همچون لبنیات ، تخم مرغ و محصولات حیوانی مانند ژلاتین ، عسل ، آلبومین ، آب پنیر ، کازئین و برخی از انواع ویتامین D3 اجتناب کنند.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه رژیم های لاغری و مراحل جراحی بای پس در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و باعث شویم تا شما بتوانید بهترین راه را برای لاغری انتخاب کنید و در آینده دچار پشیمانی نشوید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: