ارتودنسی و عمل بینی؟ کدام یک را اول انجام دهیم؟
نوشته شده توسط : رعنا

یکی از سوالات رایج در برخی افرادی که قصد انجام عمل بینی و ارتودنسی را همزمان دارند این است که کدام یک را باید اول انجام دهند. ما امروز اینجاییم تا به این سوال پاسخ دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ارتودنسی و عمل بینی

یکی از شایع ترین عمل های زیبایی در ایران، عمل بینی است. این نوع عمل یکی از شایع ترین عمل ها می باشد و برای برطرف کردن  مشکلات مختلف بینی به کار می‌رود. همچنین باعث بهبود یافتن چهره فرد می شود.یکی از شایع ترین سوالاتی که در دوران عمل زیبایی بینی پرسیده می شود این است که آیا می شود در دوران عمل بینی ارتودنسی هم انجام داد؟(با ما همراه باشید)

بعضی از افراد به این معتقد هستند که ارتودنسی فقط برای زیبا کردن دندان ها و مرتب کردن آن ها استفاده می‌شود که این موضوع اشتباه است.ارتودنسی برای رفع مشکل شما به کار می رود و باعث می شود شما در غذا خوردن و هضم غذا دچار مشکل نشوید و همچنین اگر که دندان هایی نامرتب و شلخته دارید، باعث بالا بردن اعتماد بنفس شما می شود. زیرا تمامی این مشکلات را برای شما حل می کند. برای همین نمی توان گفت که ارتودنسی فقط برای زیبا شدن دندان ها بکار می رود

همچنین درمورد ارتودنسی سریع دندان بیشتر بدانید.

عقب رفتن فک عقب

اول از همه باید مشکل فک خود را اصلاح کنید و بعد از آن به عمل زیبایی بینی فکر کنید. اگر که دندان های منظم و مرتبی دارید، می توانید از تزریق ژل یا پروتز برای جلو آوردن چانه خود استفاده کنید. در این مواقع وقتی که بیمار از تزریق ژل یا پروتز استفاده می کند دیگر نیازی برای عمل زیبایی بینی نمی بیند و دیگر بینی خود را بزرگ احساس نمی کند.اگر هم که فک بالای شما مشکل دارد، باید حدود ۱ سال از فکر عمل بینی بیرون بیاید و اول فک بالای خود را اصلاح کنید تا بتوانید پس از آن عمل زیبایی بینی را انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد ارتودنسی خفیف اینجا کلیک کنید.

فاصله بین ارتودنسی و عمل بینی

پزشکان در این مواقع توصیه می کنند که اول ارتودنسی را انجام دهید و بعد جراحی بینی را انجام دهید.برای این که بتوان فاصله بین این دو را تشخیص داد، باید هم با متخصص ارتودنسی خود صحبت کنید و هم باید با جراحی بینی خود مشورت کنید و در صورت موافق بودن هر دو متخصص، می توانید عمل زیبایی بینی خود را انجام دهید.اگر که عمل زیبایی بینی را قبل از تمام شدن دوره ی ارتودنسی انجام دهید ممکن است که با دشواری ها و مشکلاتی نسبت به ارتودنسی، رو به رو شوید.همچنین اگر با مشکلاتی مانند اوربایت (جلو بودن فک جلو) و انحراف داشتن بینی و جلو بودن فک پایین مواجه هستید،  آن را درمان کنید و بعد برای جراحی بینی اقدام کنید.

همه چیز را درمورد ارتودنسی و سزارین بدانید.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه انجام عمل بینی و ارتودنسی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم که ابتدا باید کدام یک را اول انجام دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: