بهترین روش های لاغری
نوشته شده توسط : رعنا

لاغری یکی از مهمترین فاکتور های جذابیت است که امروزه افراد بسیار زیادی قصد دارند تا لاغر شوند. امروز در این مقاله قصد  داریم تا شما را با انواع روش های لاغری بیشتر آشنا کنیم و اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه لاغری با عمل های لاغری و قرص های مخصوص آشنا کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

قرص های لاغری

کسانی که برای کاهش وزن از قرص لاغری استفاده میکنند معمولا وزن کمی از دست میدهند. برآوردها نشان میدهد که در خوش بینانه ترین حالت، قرص لاغری حدود ۵ تا ۸ درصد وزن افراد را کاهش میدهد. برای مثال اگر شما ۱۰۰ کیلو وزن داشته باشید با این قرصها نهایتا میتوانید ۵ تا ۸ کیلو و در خوش بینانه ترین حالت تا ۱۰ کیلو کم خواهید کرد.

اگر همزمان با مصرف این قرص ها رژیم غذایی و یا تمرینات ورزشی مناسبی نداشته باشید به احتمال بسیار زیاد به زودی تمام وزنی که کم کرده اید را دوباره به دست می آورید. این قرص ها به تنهایی هیچ قدرتی برای کاهش وزن موثر ندارند. و معمولا تنها به کسانی توصیه میشود که اضافه وزن کم و در حد همان ۵ تا ۱۰ کیلو دارند.

طول درمان قرص های لاغری

قرص های لاغری معمولا متنوع هستند. برخی از این قرص ها ظرف مدت کوتاهی باعث کاهش وزن میشوند و برخی دیگر در درازمدت. بهترین قرص لاغری معمولا بعد از ظرف مدت ۱۲ هفته میتواند ۵ تا ۸ درصد اضافه وزن را کاهش دهد.

از طرف دیگر بیمارانی که تجربه عمل لاغری داشته اند تا دو سال بعد از عمل همچنان وزن کم میکنند. برای مثال مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده در طول این مدت ۷۵ درصد خواهد بود. یعنی بیمار تا ۷۵ درصد از اضافه وزن خود را در این مدت از دست میدهد.

استفاده از قرص های لاغری بعد از جراحی

برای اینکه پاسخ این سوال داده شود نیاز است که تحقیقات بیشتری در این زمینه صورت بگیرد. اما بر اساس یک قاعده کلی، برای کسانی که وزن بسیار زیادی دارند، مصرف این قرص ها توصیه نمیشود. زیرا هیچ تاثیری بر لاغر شدن این افراد ندارد. در ثانی خود عمل جراحی چاقی به اندازه کافی موثر است که بعد از آن هیچ نیازی به خوردن این قرص ها نیست. بنابراین توصیه میشود بعد از عمل این قرص ها را نخورید.

ایمن ترین روش لاغری

انتخاب نوع روش کاهش وزن بسیار مهم است. زیرا هر پروسه لاغری شرایط خاص خودش را دارد. مثلا عمل لاغری برای هر کسی مناسب نیست و قرص هم به این شکل. بنابراین باید ابتدا شرایط خود را کاملا ارزیابی کنید تا بتوانید نوع روش را انتخاب کنید.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه انواع روش های لاغری در اختیار شما عزیزان قرار دهیم به شما بگوییم کدام روش لاغری بهتر از سایر روش ها است. اگر قصد جراحی لاغری را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما نزد بهترین جراح لاغری بروید و شک نکنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: