با چهار مدل دستبند فشن آشنا شوید
نوشته شده توسط : رعنا

دستبند فشن چیست؟

قبل از معرفی دستبند فشن شاید بد نباشد به خود واژه‌ی فشن بپردازیم. فشن در واقع نوعی ابراز وجود و استقلال در یک دوره و مکان خاص است که به وسیله‌ی ابزارهای گوناگونی مانند لباس، کفش، شیوه‌ی زندگی، اکسسوری، وسایل آرایش، میک‌آپ، مدل مو و حتی وضعیت بدن به نمایش گذاشته می‌شود. به عبارتی دیگر، فشن تعریفی است که توسط صنعت فشن به عنوان «مد» اعلام می‌شود.

۱- دستبند مروارید

اگر می‌خواهید تیپ مد روز داشته باشید که کمی هم استایل کلاسیک و آنتیک داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم بدون هیچ شکی سراغ خرید دستبندهای طلا مرواریدی بروید. مروارید از بهترین دستبندهای فشن است که همیشه می‌توانید از آن استفاده کنید. مزیت این تیپ دستبند فشن این است که برای هر موقعیتی قابل استفاده است و اصطلاحا، چندکاره بشمار می‌رود. هم با تیپ رسمی ست می‌شود و هم با تیپ غیررسمی. شک نکنید با دستبند مروارید می‌توانید ظاهری متفاوت برای خود بسازید.

۲- دستبند النگویی

این دستبندها شبیه یک رینگ (حلقه) بزرگ هستند که دور مچ قرار می‌گیرند و انتهای آنها هم باز است. این دستبندها در مدل‌های باریک و ظریف یا نمونه‌های پهن عرضه می‌شوند. مدل‌های مچ‌بند مانند این دستبند برای لباس‌های رسمی مناسب است زیرا ساده اما در عین حال جلوه‌دهنده نوعی حس و حال سلطنتی است.

بیشتر بخوانید: خرید انگشتر طلا

۳- دستبند چارم

دستبندهای چارم از دیگر مدل‌های دستبند هستند که هرگز کهنه و قدیمی نمی‌شوند و می‌توانید برای روی مد بودن از آنها استفاده کنید. این دستبندها که به نام افسون هم شناخته می‌شوند در واقه دستبندهای زنجیری هستند که می‌توانید مهره‌های چارم و افسون را از آن بیاویزید. خوبی این زیورآلات این است که می‌توانید آویزهای مورد علاقه خود و آویزهایی که یادآور خاطراتتان هستند را از آنها بیاویزید. این مدل دستبند فشن برای هر نوع سلیقه‌ای مناسب است.

۴- دستبند مهره‌

از دیگر مدل‌های دستبند فشن می‌توان به دستبند مهره‌دار اشاره کرد. این زیورآلات از متریال‌های مختلفی ساخته می‌شوند. اما اغلب دارای مهره‌های سنگی، چوبی یا پلاستیکی هستند. نمونه‌های سنگی از ارزش و بهای بیشتری برخوردارند؛ مخصوصا اگر از مهره‌های قیمتی در ساخت آنها استفاده شده باشد. این دستبندها در مدل‌ها، شکل‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های بسیار متنوع در بازار موجود هستند و می‌توانید با خریداری آنها مطمئن باشید که همیشه زیورآلاتی برای روی مد بودن دارید.

منبع : https://www.azadi.gold/

رفرنس : https://www.azadi.gold/shop/





:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: