هیوندای النترا جدید و توسان
نوشته شده توسط : رعنا

شرکت خودرو سازی هیوندای یک کمپانی کره ای است که سال ها در زمینه تولید انواع اتوموبیل فعالیت داشته و همیشه خودرو های بسیار با کیفیتی را ارائه داده است. امروز در این مطلب قصد داریم تا علوه بر معرفی کردن دو تا ازبهترین خودرو های هیوندای به شما، یعنی هیوندای النترا و توسان در مورد خرید لوازم یدکی هیوندا نیز با شما صحبت کنیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

هیوندای النترا ان لاین

کمپانی هیوندای چندی پیش تعدادی تیزر برای معرفی ماشین جدید خود یعنی هیوندای النترا ان لاین یا النترا N LINE منتشر کرده بود. پس از این تیزرها بلاخره نسخه ان لاین این ماشین رونمایی شد. محصولاتی که در دسته بندی سری ان لاین قرار دارند از لحاظ ظاهری و حتی ویژگی های فنی چند رده بالاتر و بهتر از نمونه های استاندارد معمولی قرار دارند. این مدل ها برای کسانی طراحی شده اند از رانندگی به هیجان بالایی نیاز دارند.

معرفی هیوندای النترا

موتوری که به النترا ان لاین نیرو میبخشد یک موتور 1.6 لیتری از نوع توربوشارژ جی دی آی یا (GDI) است. البته بکار بردن این موتور در سری جدید ان لاین چیز جدیدی نیست زیرا نمونه های قدیمی دیگر نیز از همین موتر بهره میبرند. قدرت این موتور 201 اسب بخار است و گشتاور آن نیز 265 نیوتون متر است. مجموعه این امکانات و هماهنگی آن ها با یک گیربکس 6 سرعته (البته دستی نه اتوماتیک) یا نمونه دو کلاچه باعث حرکت چرخ ها در جلو میشود.

هیوندای توسان

توسان مخصوصا مدل 2017 یکی از انتخاب های ایده آل برای دوست داران خودروهای لوکس و مدرن است. اکنون مدل سال 2020 این ماشین در قالب یک ماشین شیک و امروزی تر تولید شده که از هر نظر میتواند مخاطبان را به خود جلب کنند. استارپارتس عرضه کننده لوازم یدکی هیوندای و کیا در ایران در این مقاله ضمن ارائه راهنمای خرید قطعات توسان ، شما را با آپشن های مدل 2020 این ماشین آشنا خواهیم کرد.

در مدل جدید موتور 1.6 لیتری با یک موتور 2.4 لیتری و توربوی 181 اسب بخوار جایگزین شده تا تنفس طبیعی و موثرتری به موتور بدهد. یکی از تغییرات اساسی در مدل 2020 همین موتور است که با یک گیربکس 6 سرعته اتومات ترکیب شده.

آپشن های توسان 2020

کمپانی هیوندای در کشور آمریکا برای نخصتین بار در سال 2019 رونمایی شد. توسان 2020 در رنگ های زنده و جذاب و همچنین امکانات بهتری رونمایی شد. امکانات رفاهی و همچنین سطح ایمنی این ماشین نسبتا ارتقاء یافته است و از هر نظر چند پله نسبت به نمونه 2019 پیشرفت داشته است.

سخن آخر

امروز در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعات بسیار مناسبی را در رابطه با لوازم یدکی خودرو های کره ای از جمله هیوندای توسان و هیوندای النترا را با شما عزیزان درمیان بگذاریم. اگر خودرو کره ای دارید و قصد تهیه لوازم یدکی آن را دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو است. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: