کیا ریو و ترموستات کیا و هیوندای
نوشته شده توسط : رعنا

کیا موتورز و هیوندای، دو تا از بزرگترین و بهترین کمپانی های خودروسازی دنیا هستند که محصولات بسیار با کیفیتی را ارائه می‌دهند. امروز در این مطلب قصد داریم تا شما را علاوه بر آشنا کردن با کیا ریو جدید، با یکی از مهمترین قطعات کیا یعنی ترموستات نیز آشنا کنیم و به شما بگوییم باید آن را از کجا تهیه کنید. با ما همراه باشید.

کیا ریو جدید

کمپانی کیا چندی پیش به صورت رسمی از نسخه جدید ماشین های ریو خود رونمایی کرد که در نوع خودش بینظیر است. این ماشین جدید مطابق معمول طراحی نسبتا جدیدی دارد و به صورت فیس لیفت نیز رونمایی شد. در ادامه با ویژگی های نسل جدید این ماشین آشنا خواهید شد و همچین نمونه هایی از لوازم یدکی کیا ریو های پیشین را مشاهده خواهید کرد که در صوررت تمایل میتوانید به راحتی اقدام به خرید آن ها کنید.

از مهم‌ترین و قابل توجه ترین نکات نسل جدید کیا ریو، امکان سفارشی سازی هرچه بیشتر آن است. با کمک گرفتن از پکیج های سفارشی سازی کیا میتوانید به صورت سفارشی این ماشین را خریداری کنید و از رانندگی با آن لذت ببرید.

ریو جدید، دوستدار طبیعت

برای کسانی که عاشق طبیعت و محیط زیست هستند این ماشین میتواند بسیار ایده آل باشد. زیرا کیا ریو 2021 به عنوان یک ماشین دوست دار محیط زیست معرفی شده است. میزان مصرف سوخت نسل جدید کیا ریو بسیار پایین است. از نظر تولید گازهای گلخانه ای نیز گفته شده که بی خطر است و کمترین میزان گازهای گلخانه ای را تولید میکند.

ریو، یک هاچبک مدرن

رانندگی با این مشاین به حالت اکو، اسپرت و بسیار استناندارد است. قدرت موتور این ماشین حدود 120 اسب بخار است و گیربکس دستی آی ام تی دارد که باعث افزایش کیفیت سواری و رانندگی با آن شده است. پیشرانه این ماشین هیبریدی و از نوع MHEV است که از یک موتور بنزینی با حجم یک لیتری توربو و یک سیستم 48 ولتی برخوردار است. این ویژگی های باعث شده که از ریو 2021 به عنوان یک هاچبک استاندارد و خوش فرم یاد شود که به راحتی انتظارات یک خودرو شهری را و جمع و جور را برآورده میکند.

ترموستات

قصد خرید ترموستات ماشین دارید؟ فکر میکنید که این قطعه از ماشین شما دچار مشکل شده است؟ اصلا از کجا بدانیم که ترموستاتمان خراب شده است؟ علائم خرابی این قطعه کدامند؟

قصد خرید ترموستات ماشین دارید؟ فکر میکنید که این قطعه از ماشین شما دچار مشکل شده است؟ اصلا از کجا بدانیم که ترموستاتمان خراب شده است؟ علائم خرابی این قطعه کدامند؟ این مقاله را از استارپارتس (مرکز تخصصی فروش قطعات هیوندای و لوازم یدکی کیا) بخوانید تا بدانید چه زمانی هنگام تعویض ترموستات است و باید از کجا آن را خریداری کنید.

سخن آخر

امروز در این مقاله سعی کردیم تا شما را با کیا ریو 2020 بیشتر آشنا کنیم و اطلاعات بسیار خوبی را در مورد ترموستات خودرو به شما عزیزان ارائه کنیم. اگر قصد خرید ترموستات و یا هر قطعه دیگری از خودرو کیا و یا هیوندای خود را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید آن قطعه از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو است. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: