هر آنچه لازم است تا درمورد ارتودنسی پیشگیری بدانیم
نوشته شده توسط : رعنا

ارتودنسی بهترین روش برای درمان ناهنجاری های فک و دندان است. امروز در این مطلب می‌خواهیم شما را بیشتر با ارتودنسی و یکی از پر طرفدار ترین انواع آن یعنی ارتودنسی پیشگیری آشنا کنیم و اطلاعات بسیار مفیدی را در مورد آن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

راجع به ارتودنسی لینگوال بیشتر بدانید.

ارتودنسی پیشگیری چیست؟

ارتودنسی پیشگیری – گاهی اوقات به نظر می رسد زمانی که ما به والدین کودکان توصیه می کنیم که کودک شش ساله خود را به مطب یک ارتودنتیست ببرند شوکه می شوند. آنان در پاسخ می گویند چرا یک ارتودنتیست باید دندان های فرزند ما را ببیند در حالی که او فقط شش سال دارد و دندان های شیری او هنوز نیفتاده است.

پاسخ این سوال این است که ما برای اطمینان از درست درآمدن دندان های فرزند شما همه اقدامات پیشگیرانه را که همان ارتودنسی پیشگیری است باید از ابتدای بیرون آمدن دندان های دائمی فرزندتان انجام دهیم.

همه چیز را درمورد ارتودنسی طبیعی بخوانید و بیشتر بدانید.

مزایای ارتودنسی پیشگیری

مداخله زود هنگام و درمان در اوایل هفت سالگی ممکن است از توسعه شرایط جدی و پیچیده جلوگیری کند. گزینه های درمانی در دسترس ساده تر هستند ،  وقت کمتری می گیرند و هزینه آنها بسیار کمتر از هزینه ارتودنسی در بزرگسالی است.

زمانی که پس از بررسی دقیق از دندان های  فرزند شما شاخص های روشن مداخله زود هنگام ارتودنسی ضرورت پیدا کرد یک  متخصص ارتودنسی به راحتی می تواند مشکل خاص فرزند شما را حل کند.

فضا نگهدار ارتودنسی

اگر دندان های شیری فرزند شما در اثر بیماری های دهان و دندان، سانحه، عدم رعایت بهداشت مناسب و یا نیاز به مداخله زودتر از موعد بیافتد ، در این صورت متخصص ارتودنسی از فضا نگهدارنده استفاده می کند. فضا نگهدارنده  ارتودنسی ثابت باعث می شود که جای خالی دندان افتاده حفظ شود و دندان های کناری به سمت فضای خالی دندان افتاده حرکت نکنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد ارتودنسی الاینر اینجا کلیک کنید.

به این ترتیب دندان های دائمی پس از رویش، نامرتب و به هم فشرده نمی شوند و درمان ارتودنسی در آینده در مدت زمان کوتاه تری انجام خواهد شد.

لبخند زیبای کودک شما با ارتودنسی پیشگیری

به وسیله ارتودنسی پیشگیری مشکلات قابل توجه فرزند شما اصلاح خواهد شد و از بروز مشکلات  شدیدتر جدید جلوگیری به عمل خواهد آمد. ارتودنسی پیشگیری عملکرد بایت و دندان ها را بهبود خواهد بخشید، بهداشت دهان و دندان را آسان تر می کند.

طول عمر دندان های طبیعی را افزایش می دهد و از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند و به این ترتیب با حل مشکلات دهان و دندان، لبخند زیبا ی کودک شما  خواهد شد.

سخن آخر

امروز در این مطلب سعی کردیم تا شما را بیشتر با ارتودنسی پیشگیری آشنا کنیم و به شما بگوییم بهترین راه برای دیدن هر چه سریع تر زیبا ترین لبخند فرزندتان استفاده از ارتودنسی پیشگیری است. امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد.





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: