هر آنچه ما باید درمورد هزینه ارتودنسی نامرئی بدانیم
نوشته شده توسط : رعنا

ارتودنسی نامرئی یکی از بهترین روش ها برای درمان ناهنجاری های فک و دندان ها برای کسانی است که با ظاهر دستگاه های ارتودنسی مشکل دارند. امروز در این مطلب قصد داریم تا شما را با ارتودنسی نامرئی و هزینه آن بیشتر آشنا کنمی تا اگر قصد انجام درمان ارتودنسی را دارید با خیال راحت و با اطلاعات کافی اینکار را انجام دهید. با ما همراه باشید.

ارتودنسی نامرئی چیست؟

اصطلاح ارتودنسی نامرئی بیشتر توسط عموم مردم مورد استفاده قرار میگرد و اشاره به روش های ارتودنسی دارد که در آن ها برای صاف کردن و اصلاح ناهماهنگی دندان ها از دستگاه های خاصی استفاده میشود. این دستگاه ها یا شفاف هستند و یا اینکه نمیتوان به راحتی آن ها را دید و به عبارتی پنهان هستند. سه نوع از این دستگاه ها در حوزه ارتودنسی نامرئی که برای صاف کردن و اصلاح عدم تراز دندان ها از آن ها استفاده میشود عبارتند از:

  1. سیستم سرامیکی
  2. سیستم لینگوال یا پشت دندان
  3. سیستم متحرک اینویزیلاین

ما برای اینکه بتوانیم هزینه ارتودنسی نامرئی را محاسبه کنیم باید به جزئیات هزینه هر کدام از سه مورد بالا بپردازیم که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته اند و قیمت هر کدام نوشته شده است.

اینویزیلاین ها همان پلاک های شفاف و معمولا پلاستیکی ارتودنسی هستند که چند سالی است طرفداران زیادی پیدا کرده اند. با توجه به اینکه شفاف و نامرئی هستند معمولا توسط بزرگسالان سفارش داده میشوند. این دستگاه با کمک اسکن ها و فناوری های 3 بعدی جدید ایجاد میشوند. بسته به نوع مشکل و شدت آن ممکن است تعداد زیادی اینویزیلاین برای شما ساخته شود. هر کدام از این دستگاه ها برای دو هفته طراحی شده و قادر است تا چند میلیمتر از دندان های شما را صاف کند. به محض اینکه کارش را انجام داد باید با یک اینویزیلاین دیگری جاگزین شود و همین داستان تا آخرین دستگاه تکرار میشود.

ارتودنسی نامرئی برای چه کسانی مناسب است

معمولا هر کسی از این نوع ارتودنسی ها استفاده نمیکند و بیشتر کسانی رو به درمان با این سیستم ها می آورند که به هیچ عنوان تمایل ندارند کسی بفهمد تحت ارتودنسی هستند. به عبارتی کسانی که میخواهند چراغ خاموش دندان های خود را صاف و یکدست کنند بیشتر علاقمند به این سیستم ها هستند. از آنجایی که هزینه ارتودنسی نامرئی زیاد است شاید کسانی که توانایی مالی زیادی ندارند و یا نمیخواهند پول زیادی هزینه کنند رو به ارتودنسی ثابت با بریس فلزی بیاورند.

سخن آخر

امروز در این مطلب قصد خواستیم تا شما را بیشتر با ارتودنسی نامرئی و هزینه انجام و شروع درمان آن آشنا کنیم تا شما بتوانید خیلی راحت برای سلامت و آینده خود تصمیم بگیرید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: