دستبند طلا مناسب استفاده روزانه چیست ؟
نوشته شده توسط : رعنا

دستبند طلایی که برای استفاده روزانه انتخاب می کنید باید از استحکام کافی برخوردار باشد. زیرا شما در طول روز با وسایل مختلفی سر و کار دارید و فعالیت های مختلفی را انجام می دهید و در همین حین، امکان خوردن ضربه به دستبندتان وجود دارد.

اکسسوری دستبند مخصوصا برای خانم های شاغل از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا خانم های خوش سلیقه وخوش استایل تمایل دارند که در کنار ظاهر آراسته و مرتب در محل کار خود، از دستبند طلا نیز استفاده کنند. اگر شما هم جزء این خانم های خوش پوش و خوش استایل هستید و قصد خرید دستبند طلا زنانه جدید دارید حتما به توصیه های زیر توجه کنید.

تا آنجا که برایتان مقدور است دستبندی بسیار ساده اما مدرن و شیک انتخاب کنید. توصیه می کنیم که دستبند خود را به صورت تک بند انتخاب کنید. لزومی ندارد برای استفاده روزانه دستبندی انتخاب کنید که سنگ های قیمیتی و گرانبهایی داشته باشد.

اگر می خواهید در جلسات کاری علاوه بر ظاهر امروزی و شیک خودتان، دستبند طلایتان را ببینند، می توانید از دو دستبند طلای شیک که هم ساده و هم ظریف باشند استفاده کنید.

و اگر احیانا ظاهری غیر رسمی دارید دو مورد بالا را کنار بگذارید و در عوض یک مچ بند طلا زنانه اسپرت خریداری کنید که تنها بخش هایی از آن از طلا تشکیل شده. این مچ بندها هم اسپرت و امروزی هستند و هم زیبایی استایل شما را برجسته تر و زیباتر نشان می دهند.

بیشتر بخوانید: خرید انگشتر طلا

پیش از خرید دستبند طلا زنانه جدید، حتما به ماهیت کار خودتان هم فکر کنید. برای مثال اگر خانم خوش سلیقه ای هستید و سروکارتان با تایپ و کامپیوتر است ما توصیه می کنیم که دستبندی خریداری کنید که به کیبورد کامپیوتر گیر نکند. سایز دستبندی که انتخاب می کنید اهمیت بالایی دارد و این اهمیت برای دستبند طلایی که می خواهید هر روز از آن استفاده کنید دوچندان می شود. اندازه گیری سایز دستبند کار سختی نیست و در خانه هم می توانید این کار را انجام دهید. اگر خانم پرستاری هستید که اغلب اوقات در بخش بیمارستان مشغول فعالیت هستید باید دستبند یکدست و ساده ای بخرید که کمتر به آن عفونت و باکتری و غیره بچسبد. و همینطور برای بقیه مشاغل.

منبع : https://www.azadi.gold/shop/

 

رفرنس : https://www.azadi.gold/





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: