نوشته شده توسط : رعنا

اگر لیست های موسوم به بهترین متخصص ارتودنسی دندان در شهرهای مختلف را دیده باشید، احتمالا متوجه شده اید که یکی از خدمات اصلی آن ها انجام ارتودنسی پیشگیرانه است.

اگر لیست های موسوم به بهترین متخصص ارتودنسی دندان در شهرهای مختلف را دیده باشید، احتمالا متوجه شده اید که یکی از خدمات اصلی آن ها انجام ارتودنسی پیشگیرانه است. ارتودنسی پیشگیری عبارت است از انجام کلیه معاینات، تشخیص ها و اقدامات پیشگیری از کج شدن دندان ها و یا بروز ناهنجاری های فکی است. این اقدامات معمولا با درمان های اصلی ارتودنسی متفاوت هستند و بر جنبه پیشگیری یا درمان اولیه و به موقع تاکید دارند.

بهترین سن شروع ارتودنسی پیشگیری چه سنی است؟

متخصصان ارتودنسی بر این باورند که از سن 6 سالگی باید کودکان را به مطب متخصص ارتودنسی برد. در این سن که به سن طلایی ارتودنسی شهرت دارد می توان کودک را معاینه کرد و از بروز مشکلات ارتودنسی دندان در آینده پیشگیری کرد. همچنین سن 10 تا 14 سالگی بهترین سن آغاز درمان های اصلی ارتودنسی است. اما خوشبختانه در صورت انجام درمان های ارتودنسی پیشگیرانه در سن 6 سالگی احتمالا دیگر نیازی به درمان های اصلی در سنین بعد از 10 سالگی نخواهیم بود.

2 دلیل عمده وجود دارد که چرا والدین باید به ارتودنسی پیشیگرانه فرزندان خود اهمیت دهند. اول اینکه بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های دندانی یا فکی به راحتی در سنین پایین قابل پیشگیری است. اگر به موقع به یک دکتر ارتودنسی مراجعه کنید به ناهنجاری امان نخواهید داد ایجاد شده یا گسترش یابد.

دوماً سن کودکی بهترین سن برای برطرف کردند هرگونه مشکلی است که به تازگی ایجاد شده است. شما می توانید با شناسایی زودهنگام انحرافات فکی و مشکلات دندانی دلبند خود، در اولین فرصت مشکل را درمان و برطرف کنید.

سوما، شما با انجام درمان های پیشیگرانه ارتودنسی در هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد. اگر شما با پرداخت حداقل هزینه و قیمت ارتودنسی دندان درمان پیشیگیرانه کودک خود را آغاز کنید در آینده مجبور نخواهید بود تا میلیون ها تومان هزینه صرف منظم کردن دندان ها و فک فرزندتان کنید. زیرا هزینه های ارتودنسی و جراحی فک واقعا زیاد است و روز به روز بیشتر خواهد شد.





:: موضوعات مرتبط: اسپانسر , ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: